Η ορχήστρα που παίζει το Harder, Better, Faster, Stronger καλύτερα από τους Daft Pank (Vid)
Όταν βλέπετε μια ορχήστρα 15 ατόμων με τρομπέτες, βιολιά και τσέλο πιθανότατα περιμένετε να ακούσετε Σοπέν ή Μότσαρτ.
Η Rundfunk-Tanzorchester Ehrenfeld (ορχήστρα του ραδιοφώνου του Ehrenfeld της Κολωνίας) κάνει την έκπληξη... παίζοντας το Harder, Better, Faster, Stronger των Daft Punk.
Τα σχόλια στο facebook ήταν διθυραμβικά και τα share δεκάδες.
Απολαύστε τους...
ΧΡΗΜΑ
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
ΚΟΣΜΟΣ
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09
ΕΛΛΑΔΑ
Χωρίς τις αισθήσεις του απεγκλωβίστηκε οδηγός φορτηγού μετά από τροχαίο στον Έβρο
15:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κομισιόν για Αβραμόπουλο: Το 2022 κάναμε εσωτερικό έλεγχο, όχι «έρευνα»
14:59
ΚΟΣΜΟΣ