ΗΠΑ: Η Γερουσία απέρριψε τη νομοθετική πρόταση για την κατάργηση του Obamacare (vids)
Κατά της πρότασης κατάργηση του προγράμματος πρόσβασης στις υπηρεσίες υγείας που είχε προωθήσει ο πρώην πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, γνωστό και ως Obamacare, ψήφισαν τρεις Ρεπουμπλικάνοι Γερουσιαστές.
Έτσι, η Γερουσία απέρριψε την κατάργηση του Obamacare, θέτοντας σε κίνδυνο την πολιτική δυναμική των Ρεπουμπλικάνων, αλλά και την αξιοπιστία του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.
Υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη η Αμερικανική Γερουσία ψήφισε με ισχνή πλειοψηφία την επίσημη εκκίνηση της συζήτησης για την αλλαγή του νομοσχεδίου για την κοινωνική ασφάλιση και την περίθαλψη. Με ψήφους 51 υπέρ και 50 κατά, με τον αντιπρόεδρο Μάικ Πένς να σπάει την ισοψηφία, η Γερουσία αποφάσισε να θέσει υπό συζήτηση την αλλαγή του υπάρχοντος συστήματος Υγείας.
Πολιτικοί αναλυτές στην Ουάσινγκτον αναφέρουν ότι πρόκειται για άμεσο πολιτικό πλήγμα κατά του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, που σημαίνει και τον τερματισμό της επτάχρονης προσπάθειας των Ρεπουμπλικάνων να καταργήσουν το Obamacare, από το 2010.
Τρεις Ρεπουμπλικάνοι Γερουσιαστές συντάχθηκαν με τους Δημοκρατικούς κι έτσι το νομοσχέδιο κατάργησης προβλέψεων του Obamacare καταψηφίστηκε με ψήφους 49-51.
«Πρόκειται ξεκάθαρα για μία στιγμή απογοήτευσης», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ηγέτης της ρεπουμπλικανικής πλειοψηφίας στην Γερουσία, Μιτς Μακόνελ, μιλώντας την ολομέλεια του σώματος αμέσως μετά την διεξαγωγή της ψηφοφορίας.
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 86 εκατομμύρια ευρώ
21:29
Βανς: Στις μέρες μας το σκάνδαλο Γουότεργκεϊτ «δεν θα απασχολούσε τα ΜΜΕ για πάνω από δώδεκα ώρες»
21:23
Αναστάτωση στο Βέλγιο από τα φαντασμαγορικά σχέδια του Αμερικανού πρέσβη για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
21:14