PFW S/S 2018: Μηνύματα για την ενδυνάμωση του γυναικείου φύλου στα μπλουζάκια του οίκου Dior
Είναι ένα ακόμα φεμινιστικό μήνυμα της Maria Grazia Chiuri ή μία αστοχία που ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;
Την περασμένη σεζόν, η Maria Grazia Chiuri έκανε το ντεμπούτο της ως η πρώτη γυναίκα καλλιτεχνική διευθύντρια του Οίκου Dior, παρουσιάζοντας ένα μπλουζάκι που έγραφε «We Should All Be Feminists» («Πρέπει όλες να είμαστε φεμινίστριες») το οποίο και προκάλεσε τρομερή αίσθηση και βρήκε μεγάλη απήχηση. Για τη νέα της συλλογή, λοιπόν, και την σεζόν S/S 2018, η designer συνέχισε να περνάει το μήνυμά της για την ενδυνάμωση της θέσης των γυναικών στην κοινωνία και την κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους σε ολόκληρο τον κόσμο –όχι μόνο τον Δυτικό- με ένα νέο motto πάνω σε μία Dior μαρινιέρα.
Περισσότερα στο queen.gr
Η ρύθμιση - «ανάσα» για τον νόμο Κατσέλη και ο «ελέφαντας» του ιδιωτικού χρέους
19:30
Αρχηγός Χεζμπολάχ: «Μεγάλο λάθος» και άκυρη η συμφωνία Ισραήλ-Λιβάνου
19:21
Χαλκιδική: Εξετράπη αυτοκίνητο που οδηγούσε 33χρονος - Μετά τον παρέσυραν δύο ΙΧ
19:11
Η Μαντόνα αποκάλυψε ότι ζήλευε την Κάιλι Μινόγκ - Η συγκίνηση για τον αδερφό της και την κόρη της
19:00