Επίθεση σε μετανάστες στον Ασπρόπυργο
Δολοφονική επίθεση με σιδερογροθιές δέχθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου δύο μετανάστες πακιστανικής καταγωγής στον Ασπρόπυργο. Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε η Κίνηση Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή (ΚΕΕΡΦΑ), την ώρα που οι δύο μετανάστες βρίσκονταν στα χωράφια όπου δούλευαν στην περιοχή Γκορυτσά Ασπροπύργου, ομάδα πέντε ατόμων τους περικύκλωσε κι άρχισε να τους χτυπά με σιδερογροθιές στο κεφάλι και στο υπόλοιπο σώμα, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Την ώρα της επίθεσης, σύμφωνα με μαρτυρίες που επικαλείται η Κίνηση, οι δράστες έβριζαν φωνάζοντας «Βρώμικοι Πακιστανοί. Πού θα τρέξετε για να φύγετε τώρα;». Οι μετανάστες μεταφέρθηκαν στο Τζάνειο νοσοκομείο, όπου ο ένας παραμένει για νοσηλεία και βρίσκεται εκτός κινδύνου. Προανάκριση για την υπόθεση πρόκειται να διενεργηθεί από το Τμήμα Ρατσιστικής Βίας.
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
Βενεζουέλα: Πάνω από 11.000 οι αγνοούμενοι - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
Βρέθηκε ο 34χρονος που είχε εξαφανιστεί από τη Νίκαια - Επέστρεψε στο σπίτι του
16:53