Εισβολή αγνώστων και συνθήματα σε Ιερό Ναό στο κέντρο της Αθήνας
Ομάδα 20 ατόμων εισέβαλε λίγο μετά τις 7:30 το πρωί στην Εκκλησία του Αγίου Νικολάου στην Ασκληπιού, την ώρα που ήταν σε εξέλιξη η Θεία Λειτουργία και άρχισαν να φωνάζουν συνθήματα.
Αφού έμειναν λίγη ώρα μέσα στον ναό, συνεχίζοντας τα συνθήματα και τις φωνές, αποχώρησαν αφού προηγουμένως πλησίασαν τους ψάλτες και τους είπαν τη φράση «θα τα ξαναπούμε».
Οι πρώτοι αστυνομικοί που έφτασαν στο σημείο και μίλησαν με πιστούς αλλά και με όσους υπεύθυνους της Εκκλησίας ήταν εκείνη την ώρα στο περιστατικό, οι οποίοι τούς περιέγραψαν ακριβώς τι συνέβη όπως ισχυρίστηκαν όμως, από την ταραχή που προκλήθηκε δεν μπορούσαν να ξεκαθαρίσουν ακριβώς το περιεχόμενο των συνθημάτων
Κλιμάκιο των Αρχών παραμένει στον Ιερό Ναό για να εξακριβώσουν περί τίνος πρόκειται.
Ανακάλυψη-ορόσημο στη Γερμανία: Τάφος Κέλτη «πρίγκιπα» 2.400 ετών με άρμα, χρυσά κοσμήματα και όπλα
19:11
Μαίνεται η φωτιά στη Θεσσαλονίκη: Εικόνες δείχνουν την έκταση της πυρκαγιάς
18:59
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στα Σπάτα
18:56
Το Ιράν διαψεύδει τον Βανς: «Δεν συζητήσαμε για τα πυρηνικά, δεν αναλάβαμε νέες δεσμεύσεις»
18:48