Ένταση και χημικά στο Ζάππειο
Μάχες σώμα με σώμα και ρίψη χημικών σημειώθηκαν το πρωί της Τετάρτης στην Αίγλη Ζαππείου.
Συγκεκριμένα, συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) και των νοσοκομιακών γιατρών (ΟΕΝΓΕ) επιχείρησαν να εισβάλουν στην αίθουσα όπου γινόταν ημερίδα του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) για τις Συμπράξεις Δημόσιου Ιδιωτικού Τομέα, στο χώρο της Υγείας.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, ένα ηλικιωμένο άτομο λιποθύμησε κατά τη διάρκεια των επεισοδίων. Η εκδήλωση αυτή την ώρα έχει διακοπεί.
Η ΟΕΓΝΕ έχει εξαγγείλει για σήμερα στάση εργασίας 9.00 έως 15.00 καταγγέλλοντας την ηγεσία του ΠΙΣ ότι «πρωτοστατεί στην προώθηση των κυβερνητικών σχεδιασμών για την πλήρη υποταγή της Δημόσιας Υγείας στην άγρια κερδοσκοπία με όχημα τις ΣΔΙΤ».
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00