Εντοπίστηκε οβίδα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου στο κέντρο της Αθήνας
Συναγερμός σήμανε στην αστυνομία το πρωί της Τρίτης, μετά τον εντοπισμό οβίδας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου στη συμβολή των οδών Ερμού και Νίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η οβίδα εντοπίστηκε κατά τη διάρκεια εργασιών της ΕΥΔΑΠ και αμέσως κλήθηκαν οι αρμόδιες Αρχές.
Η περιοχή έχει εκκενωθεί ενώ στο σημείο έσπευσαν κλιμάκιο του στρατού και ομάδα των ΤΕΕΜ για να παραλάβουν την οβίδα.
Με εντολή της ΕΛΑΣ έκλεισαν οι σταθμοί του μετρό Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο λόγω του εντοπισμού οβίδας στη συμβολή των οδών Ερμού και Νίκης.
Οι συρμοί δεν διέρχονται από τους δύο σταθμούς.

ΕΛΛΑΔΑ
Εκτεταμένη φωτιά σε διώροφο κτήριο στην Καλλιθέα - Επιχείρηση απεγκλωβισμού
17:00
ΚΟΣΜΟΣ
Πώς το Παρίσι αξιοποιεί την «τηλεψύξη» στον Σηκουάνα για λίγη δροσιά μέσα στον καύσωνα
16:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αποχώρησε από τους Δημοκράτες η Θεοδώρα Τζάκρη - Αιχμές κατά Κασσελάκη για «αρχηγισμό»
16:45
TRAVEL
Ο γύρος της Ολλανδίας με 49 ευρώ: Προσελκύοντας τουρίστες στα βάθη της τοπικής κουλτούρας
16:40
ΚΟΣΜΟΣ