Ιδιαίτερο προεκλογικό… άρωμα είχε το σόου που στήθηκε σήμερα στον σταθμό του μετρό «Συντριβάνι» της Θεσσαλονίκης, με τον πρωθυπουργό να προχωρά στα εγκαίνια του έργου -δύο χρόνια πριν ξεκινήσουν τα δρομολόγια των τρένων.

Η κυβέρνηση αλλά και ο Αλέξης Τσίπρας προσωπικά, βρέθηκαν για ακόμη μια φορά στο «στόχαστρο» της αντιπολίτευσης που στηλίτευσε τη σημερινή επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη.

Η Διοικούσα Επιτροπή ΝΔ Θεσσαλονίκης έκανε λόγο για «εγκαίνια σε κυλιόμενες σκάλες», το Ποτάμι για «κακοστημένη κωμωδία» ενώ ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Γιάννης Μανιάτης για «παράσταση».

Ο πρωθυπουργός, αφού άκουσε τα κάλαντα από παιδιά με σύνδρομο Ντάουν και ανακοίνωσε την ίδρυση του νέου Διεθνούς πανεπιστημίου με τμήματα σε έξι πόλεις της Βορείου Ελλάδος, έφτασε το μεσημέρι του Σαββάτου στον Σταθμό.

«Tο πιο γνωστό ανέκδοτο για την πόλη της Θεσσαλονίκης παύει να είναι πια ανέκδοτο και γίνεται πραγματικότητα» είπε στον χαιρετισμό του ο κ. Τσίπρας, και συμπλήρωσε:

«Είναι στο 95% ολοκληρωμένο το έργο σε ό,τι αφορά την κατασκευή των 13 πρώτων σταθμών και αυτό που λείπει είναι δύο πράγματα: οι συρμοί και ο ιδιοκτήτης του έργου, δηλαδή οι πολίτες της Θεσσαλονίκης που δικαιούνται μετά από τόσα χρόνια αναμονής να έχουν τη δυνατότητα μιας σύγχρονης υποδομής που θα αλλάξει την ποιότητα της ζωής τους και την καθημερινότητα τους».

Την ίδια ώρα, ο κ. Τσίπρας προανήγγειλε και δέσμη σειράς μέτρων για την αντιμετώπιση των «άμεσων αναγκών των πολιτών της Θεσσαλονίκης» μέχρι να λειτουργήσει το μετρό.

Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός είπε ότι:

-Τον Φεβρουάριο ενεργοποιείται ο νέος οργανισμός ΑΣΥΘ ο οποίος θα έχει την ευθύνη λειτουργίας όλων των Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και του Μετρό συμπεριλαμβανομένου.

-Τον Φεβρουάριο προκηρύσσεται ο Διαγωνισμός για την προμήθεια νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. 350 νέα λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη ενώ παράλληλα έχουν ξεκινήσει και οι διαδικασίες για αναβάθμιση των αμαξοστασίων.

Στο μεταβατικό διάστημα, σημείωσε, «προχωράμε σε μεταβατική διαδικασία ανασχεδιασμού των Αστικών Γραμμών προκειμένου να υπάρξει καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών».

Ανακοίνωσε άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για την άμεση πρόσληψη 150 νέων οδηγών με 2ετείς συμβάσεις έργου.

Επίσης, προκήρυξη μετατάξεων τεχνιτών από άλλους φορείς και κυρίως από την ΕΛΒΟ. Παράλληλα, δρομολόγηση διαγωνισμού για πρόσληψη νέων μόνιμων οδηγών και τεχνιτών αμέσως μετά τη συγκρότηση του ΑΣΥΘ.

Πυρ ομαδόν από την αντιπολίτευση 

Οι σκληρές ανακοινώσεις από πλευράς της αντιπολίτευσης ξεκίνησαν πριν καν φτάσει στον σταθμό του μετρό ο πρωθυπουργός.

«Ο ΣΥΡΙΖΑ εγκαινιάζει το... ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης, ή μάλλον έναν... σταθμό χωρίς ΜΕΤΡΟ, με συναυλία και με την παρουσία του πρωθυπουργού Α. Τσίπρα. Στην ουσία εγκαινιάζει... κυλιόμενες σκάλες» αναφέρει σχετική ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής ΝΔ Θεσσαλονίκης. 

«Είναι τα ίδια εγκαίνια με εκείνα της ... γρήγορης σιδηροδρομικής σύνδεσης, τον περασμένο Σεπτέμβριο, που έφεραν ένα τραίνο από την Ιταλία στην Έκθεση της Θεσσαλονίκης για να το δείχνουν για μία εβδομάδα. Όπως ... έφυγε το τραίνο αλλά παρέμεινε η ίδια σιδηροδρομική  σύνδεση, έτσι και σήμερα που θα ξαναφύγει ο κος Τσίπρας, θα παραμείνει η Θεσσαλονίκη με άθλιες αστικές συγκοινωνίες, με σαραβαλιασμένα λεωφορεία, με μποτιλιαρισμένους δρόμους, με κατεστραμμένους εμπόρους και με κλειστά μαγαζιά στο εμπορικό κέντρο. Και φυσικά χωρίς ΜΕΤΡΟ» προσθέτει η Διοικούσα Επιτροπή της ΝΔ.

Την ίδρυση του νέου Διεθνούς Πανεπιστημίου με τμήματα σε έξι πόλεις ανακοίνωσε ο Τσίπρας

Την ίδια ώρα, η ανακοίνωση κάνει λόγο για «λαϊκισμό στο μεγαλείο του» και υπογραμμίζει ότι οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης «θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούνται και από πάνω να νιώθουν σα να τους κοροϊδεύουν».

«Σαν να μην έχουν αξιοπρέπεια, να τους συμπεριφέρονται σαν ιθαγενείς, άλλοτε για να θαυμάσουν το βαγόνι, άλλοτε για να κατέβουν την κυλιόμενη σκάλα και να ... φανταστούν ότι πάνε με το ΜΕΤΡΟ» υπογραμμίζεται επίσης.

«Βολές» εξαπέλυσε με τη σειρά του και ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Γιάννης Μανιάτης, που σε δήλωσή του υπογραμμίζει:

«Το είδαμε στη ΔΕΘ τον περασμένο Σεπτέμβριο. Η παράσταση τότε, είχε ως θέμα τη δήθεν υπερσύγχρονη μηχανή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ “Ασημένιο Βέλος”, που θα εκτελούσε την διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες. Όσο η υπόλοιπη Ελλάδα είδε ξανά το “Ασημένιο Βέλος”, άλλο τόσο το είδαν και οι Θεσσαλονικείς. Τώρα, τη σκυτάλη των παραστάσεων παίρνει το μετρό Θεσσαλονίκης». Σύμφωνα με τον κ. Μανιάτη, «στόχος των Τσίπρα - Σπίρτζη είναι να πείσουν τους Θεσσαλονικείς ότι ολοκληρώνεται το μετρό της πόλης. Παρουσιάζεται λοιπόν σε παγκόσμια πρώτη, ο πρώτος σκηνογραφικά ολοκληρωμένος σταθμός “Συντριβάνι”. Η τέλεια θεατρική εκδοχή ενός σταθμού εν λειτουργία, κατά το ανάλογο των χωριών Ποτέμκιν».

Ο ίδιος υπογραμμίζει ότι η επόμενη μέρα είναι βέβαιο ότι θα βρει τον ανάδοχο κατασκευής να «ξεστήνει τα σκηνικά της σημερινής παράστασης για να ξεκινήσει εκ νέου τις εργασίες αποπεράτωσης του σταθμού».

«Είναι υπερβολή ότι δεν έχετε ξεκαθαρίσει ακόμη την τελική λύση του σταθμού Βενιζέλου; Είναι υπερβολή ότι δεν έχετε ακόμη καταλήξει με τη σηματοδότη του έργου; Είναι υπερβολή ότι στους σταθμούς δεν έχουν ακόμη ουσιαστικά προχωρήσει οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες; Είναι υπερβολή ότι η επιδομή υπολείπεται πολύ από το λέει κανείς ότι έχουν ολοκληρωθεί οι αναγκαίες εργασίες; Επιτέλους σοβαρευθείτε! Πάψτε να εμπαίζετε τους Θεσσαλονικείς! Πάψτε να κοροϊδεύετε του πολίτες!» τόνισε ο ίδιος.

«Κακοστημένη κωμωδία» χαρακτηρίζει το Ποτάμι το άνοιγμα στο κοινό του σταθμού του μετρό Θεσσαλονίκης "Συντριβάνι".

«Οι Θεσσαλονικείς, ούτε για το "Ασημένιο Βέλος" κόβουν εισιτήριο, ούτε για το μετρό. Πολύ περισσότερο δεν κόβουν εισιτήριο για τις κακοστημένες προεκλογικές κωμικές παραστάσεις του ΣΥΡΙΖΑ με πρωταγωνιστές τους Τσίπρα-Σπίρτζη», αναφέρει το κόμμα.

 

Διαβάστε επίσης