Κορωνοϊός: Θετικό κρούσμα στην Super League - Στον «αέρα» το Λαμία-Ξάνθη
Ο κορωνοϊός «χτύπησε» και την Super League. Έπειτα από τεστ που έγιναν στην Ξάνθη βρέθηκε θετικό δείγμα δίχως να έχει διαρρεύσει ακόμα εάν πρόκειται για παίκτη ή μέλος της ομάδας.
Η διαδικασία των τεστ έγινε την Τετάρτη και τα αποτελέσματα ήταν όλα αρνητικά εκτός από ένα κάτι που σήμανε συναγερμό.
Μετά από επικοινωνία της ακριτικής ΠΑΕ με τον ΕΟΔΥ δόθηκε η εντολή να μπει σε καραντίνα τόσο το άτομο που βρέθηκε θετικό όσο η ομάδα σε ξενοδοχείο στον Αγχίαλο Βόλου καθώς η Ξάνθη δεν μπόρεσε να βρει στη Λαμία.
Είναι αυτονόητο πως η αναμέτρηση της Λαμίας με την Ξάνθη το Σάββατο βρίσκεται πλέον στον «αέρα».
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
ΧΡΗΜΑ
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
ΚΟΣΜΟΣ
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
ΚΟΣΜΟΣ