«Μαύρα» Χριστούγεννα στη Γουόλ Στριτ – «Παρέσυρε» και τον Nikkei
Ήταν η χειρότερη εβδομάδα της τελευταίας δεκαετίας για το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, το οποίο κατέγραψε και πάλι χθες μεγάλη πτώση, σε μια συνεδρίαση που σημαδεύτηκε από τις πολιτικές αναταράξεις στην Ουάσινγκτον και την πτώση της τιμής του πετρελαίου.
Ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones έκλεισε στις 21.792,2 μονάδες, μειωμένος κατά 653,17 μονάδες ή -2,91%. Ο δείκτης Nasdaq των εταιρειών υψηλής τεχνολογίας απόλεσε 140,08 μονάδες (-2,21%) και έκλεισε στις 6.192,92 μονάδες.
Ο δείκτης Standard & Poor's 500, που είναι ενδεικτικός της γενικής τάσης, έκλεισε στις 2.351,1 μονάδες, με απώλειες 65,52 μονάδων ή -2,71%. Πρόκειται για το χαμηλότερο επίπεδο του S&P από τον Απρίλιο του 2017. Ο δείκτης έχει χάσει 19,8% από τα τέλη Σεπτεμβρίου, όταν είχε φτάσει στο υψηλότερο επίπεδό του.
Με σημαντικές απώλειες ολοκληρώθηκε και η σημερινή συνεδρίαση του χρηματιστηρίου στο Τόκιο, με το κλίμα εμφανώς επηρεασμένο από την υποχώρηση της Wall Street και τη βουτιά των τιμών του πετρελαίου.

EPA/FRANCK ROBICHON
Ο δείκτης Nikkei υποχώρησε κατά 1.010,45 μονάδες (–5,01%), στις 19.155,74 μονάδες, στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 20 μηνών.
Ο ευρύτερος δείκτης Topix υποχώρησε κατά 72,64 μονάδες (–4,88%), στις 1.415,55 μονάδες.
«Η λειψυδρία δεν αφορά μόνο το καλοκαίρι»: Τι λένε ειδικοί και τι ζητούν δήμαρχοι των νησιών
07:20
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45