ΑΝΑΠΤΥΞΗ

«Θερμοπληξία» στο λιανεμπόριο λόγω καύσωνα

«Θερμοπληξία» στο λιανεμπόριο λόγω καύσωνα
INTIME

Τις μετακινήσεις τους για αγορές και εξόδους ακόμη και τις πιο σύντομες, περιόρισαν δραστικά οι καταναλωτές, τις συνεχόμενες μέρες κατά τις οποίες επικρατούσαν πολύ υψηλές θερμοκρασίες στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Όσοι δεν βρίσκονταν σε διακοπές φαίνεται πως προτίμησαν το ...σπίτι τους και τη δροσιά του κλιματιστικού στη διάρκεια της ημέρας αντί να βγουν για ψώνια, ειδικά για όσα δεν θεωρούνται άμεσης προτεραιότητας.

Ούτε για ...παγωτό

Ενδεικτικά είναι όσα επισημαίνει στο CNN Greece ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών Ελλάδος, Ιωάννης Γλύκος, ο οποίος χαρακτήρισε την προηγούμενη Κυριακή ως τη «χειρότερη ολόκληρου του έτους» από πλευράς κίνησης. Ακόμη δηλαδή και για να αγοράσουν το κατ΄ εξοχήν έδεσμα του καλοκαιριού, οι καταναλωτές δεν επισκέφθηκαν τα ζαχαροπλαστεία, όπως εξηγεί.

Στον κλάδο της εστίασης από την άλλη πλευρά, στις επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά στην θάλασσα αλλά και σε εκείνες που διαθέτουν εσωτερικούς χώρους με κλιματισμό η εικόνα ήταν συγκριτικά καλύτερη από πλευράς επισκεπτών. Επιχειρηματίες στο κέντρο της Αθήνας σημείωναν ωστόσο στο CNN Greece, πως σε αρκετές περιπτώσεις είχαν περιορίσει το ωράριο της λειτουργίας τους κατά τις «δύσκολες» ώρες του καύσωνα, ανοίγοντας αργότερα τα καταστήματά τους.

Σε εμπορικά και πολυκαταστήματα με κλιματισμό οι αγορές των εκπτώσεων

Σε ό,τι αφορά το λιανεμπόριο και ενώ διανύουμε την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, την ...τιμητική τους είχαν τα εμπορικά κέντρα και τα πολυκαταστήματα όπου, λόγω των κλιματιζόμενων κοινόχρηστων χώρων οι καταναλωτές μπορούσαν να κάνουν σε καλύτερες συνθήκες τις αγορές τους.

Αντίθετα προβληματισμός υπήρχε στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στους εμπορικούς δρόμους της Αθήνας καθώς οι υψηλές θερμοκρασίες λειτούργησαν αποτρεπτικά για τις αγορές, το πρώτο δεκαπενθήμερο της θερινής εκπτωτικής περιόδου.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ