Πόση σύνταξη θα λάβουν όσοι εργάζονται σε δύο εργοδότες
Καλά είναι τα νέα, όσον αφορά τη μελλοντική τους σύνταξη, για τους εργαζόμενους που θα επιλέξουν να εργάζονται σε δύο εργοδότες, μετά τη ψήφιση του νέου νομοσχεδίου του υπουργείου Εργασίας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα είπε ο υπουργός Εργασίας κ. Άδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξη του το πρωί της Τρίτης (29/8), για τους εργαζομένους που θα απασχολούνται ταυτόχρονα σε δύο εργοδότες:
«Θα προσμετρώνται κανονικά τα ένσημα στον ασφαλιστικό τους χρόνο. Δεν θα παίρνει κάποιος γρηγορότερα σύνταξη, θα παίρνει μεγαλύτερη σύνταξη. Θα αυξάνεται το ποσοστό αναπλήρωσης της σύνταξης, δηλαδή θα παίρνει υψηλότερη σύνταξη».
Παράλληλα, ο αρμόδιος υπουργός αναφέρθηκε και στην Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας, η οποία όπως δήλωσε θα φέρει «μεγάλη επανάσταση» στις εργασιακές σχέσεις, καθώς «Πλέον ο κάθε εργαζόμενος θα πληρώνεται με το λεπτό της υπερωρίας του. Η «ΕΡΓΑΝΗ» θα μετράει το λεπτό και θα σου βγάζει στο τέλος τι θα πρέπει να πάρει ο εργαζόμενος με ακρίβεια λεπτού του ευρώ».
Γαλλία: Από το μεσημέρι η απαγόρευση αλκοόλ εν μέσω καύσωνα- Τετραπλασιάστηκαν οι καρδιακές ανακοπές
10:05
Κονγκό: Στους 304 οι θάνατοι από τον Έμπολα - Στα 1155 τα επιβεβαιωμένα κρούσματα
10:00
Μία νέα παραθαλάσσια, family-focused εμπειρία διαμονής μάς περιμένει μόλις μία ανάσα από την Αθήνα
10:00
Καιρός: Βροχές και μελτέμια τις επόμενες μέρες, αυξημένος κίνδυνος πυρκαγιάς- Οι «κόκκινες» περιοχές
09:51