Παπαθανάσης: Προχωράει η ενεργειακή αναβάθμιση του Νοσοκομείου Καστοριάς
Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Νίκος Παπαθανάσης
INTIME NEWS / ΣΑΡΕΛΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣΤην ένταξη της ενεργειακής αναβάθμισης του Γενικού Νοσοκομείου Καστοριάς στο Πρόγραμμα «Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση 2021-2027», που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ανακοίνωσε ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Νίκος Παπαθανάσης.
Η δράση, προϋπολογισμού 2.054.725 ευρώ, αφορά σε παρεμβάσεις που θα βελτιώσουν το ενεργειακό αποτύπωμα του κτιριακού συγκροτήματος του Νοσοκομείου, συνολικής επιφάνειας 5.800 τ.μ.
Μεταξύ άλλων, προβλέπεται η εγκατάσταση συστήματος αντλιών θερμότητας, η εγκατάσταση διασυνδεδεμένου φωτοβολταϊκού σταθμού με χρήση του μηχανισμού net metering, η θερμοπρόσοψη των κτιρίων, η τοποθέτηση νέων κλιματιστικών υψηλής απόδοσης και φωτιστικών LED.
Η υλοποίηση του έργου, την απόφαση ένταξης του οποίου υπέγραψε ο Διοικητής της Ειδικής Υπηρεσίας Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης, κ. Πελοπίδας Καλλίρης, συνάδει με τους στόχους που έχουν τεθεί στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα και θα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας του Νοσοκομείου, στη μείωση των εκπομπών CO2 και κατ’ επέκταση στη βελτίωση της λειτουργίας και της οικονομικής του βιωσιμότητας.
Χανιά: Προφυλακιστέος ο 43χρονος που σκότωσε την 45χρονη - «Κάθαρμα» φώναζαν έξω από τα δικαστήρια
15:11
Φιλιππίνες: Σεισμός 6,4 βαθμών στο νησί Μιντανάο
15:10
Το Ιράν επιμένει στο δικαίωμά του να ελέγχει τη ναυσιπλοΐα στα Στενά του Ορμούζ
15:01
«Κλήρωσε» η φορολοταρία της ΑΑΔΕ - Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ
14:55