Τα διόδια της Αττικής Οδού μειώνονται στα 2,5 ευρώ από τις 6/10
Την μείωση του κόστους των διοδίων της Αττικής Οδού από την 6η Οκτωβρίου προανήγγειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την εισαγωγική του τοποθέτηση στο υπουργικό συμβούλιο που πραγματοποιείται αυτή την ώρα.
Συγκεκριμένα, δίνοντας ένα παράδειγμα από τη σημερινή ατζέντα, ο Κ. Μητσοτάκης δήλωσε πως θα δοθεί εξουσιοδότηση για να υπογραφεί η νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού.
Τα δημόσια ταμεία θα ενισχυθούν με παραπάνω από 3 δισ. ευρώ από την εταιρεία που θα τη διαχειριστεί, όπως είπε και τόνισε πως «θα υπάρχει και χειροπιαστό όφελος για τους πολίτες, καθώς από τις 6 Οκτωβρίου τα διόδια στην Αττική Οδό θα μειωθούν από τα 2,8 ευρώ στα 2,5 ευρώ».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Δωρεάν η διέλευση μόνιμων κατοίκων Λουτρακίου και Κορινθίων από τα διόδια του Ισθμού
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης στο υπουργικό: «Απαντάμε στους μύθους για την ακρίβεια με περισσότερη δουλειά»
ΚΟΣΜΟΣ
Κεραυνός χτύπησε πάρκο στη Σουηδία - Τουλάχιστον 10 τραυματίες
18:24
ΚΟΣΜΟΣ
ΠΟΥ: Περισσότεροι από 1.300 θάνατοι συνδέονται με τον καύσωνα στην Ευρώπη
18:11
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 76χρονος για πυρκαγιά από αμέλεια στο Αμόνι Κορινθίας
18:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Καρφιά» Κασσελάκη σε Τζάκρη: Εγώ ζήτησα να παραιτηθεί - Δεν έχουμε χώρο για προσωπικές φιλοδοξίες
17:53
ΕΛΛΑΔΑ