ΧΡΗΜΑ

«Κλειδώνουν» τα προϊόντα για το εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού»

«Κλειδώνουν» τα προϊόντα για το εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού»
Τι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός για το εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού» ΙΝΤΙΜΕ

Εν αναμονή των επίσημων ανακοινώσεων από πλευράς του υπουργείου Ανάπτυξης για το εορταστικό «καλάθι του νοικοκυριού», φαίνεται ότι πλέον «κλειδώνουν» τα προϊόντα τα οποία θα το απαρτίζουν.

Η σχετική διάταξη για το «καλάθι» που θα ισχύσει από τις 14 Δεκεμβρίου και για δυο με τρεις εβδομάδες την περίοδο των γιορτών, αναμένεται να έρθει προς το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, εκτός της λίστας με τα προϊόντα που θα το απαρτίζουν φαίνεται ότι θα είναι τελικά τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες, παρότι αποτελούν παραδοσιακά γλυκίσματα των εορτών. Εντός του «καλαθιού» από την άλλη πλευρά αναμένεται να είναι: βασιλόπιτα, τσουρέκι και σοκολάτες.

Διεύρυνση των προϊόντων αναμένεται επίσης στην κατηγορία του κρέατος, όπου πέραν του χοιρινού και του κοτόπουλου τα οποία ήδη υπάρχουν, θα «μπουν» επίσης, γαλοπούλα και μοσχάρι. Καθώς την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς το κρέας «πρωταγωνιστεί» στο γιορτινό τραπέζι.

Εν τω μεταξύ αύριο, Τετάρτη, το «καλάθι του νοικοκυριού» μπαίνει στην έκτη εβδομάδα εφαρμογής του με τα σούπερ μάρκετ να ανανεώνουν τις λίστες με τα προϊόντα τους, με βάση τις κατηγορίες που είναι έως τώρα διαμορφωμένες.

Έρχεται και το «καλάθι παιχνιδιών»

Παράλληλα στο υπουργείο Ανάπτυξης συνεχίζονται οι συζητήσεις σχετικά με τη δημιουργία αντίστοιχου «καλαθιού» για τα παιχνίδια, σε συνεργασία με τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, ενώ όπως σημειώνουν αρμόδιες πηγές απαιτείται προσεκτικός σχεδιασμός σχετικά με αυτό, προκειμένου να μην υπάρξει ζήτημα με τη νομοθεσία περί ανταγωνισμού.

Το συγκεκριμένο «καλάθι» θα έχει περιορισμένη χρονική διάρκεια και αναμένεται να περιλαμβάνει κατηγορίες παιχνιδιών όπως: επιτραπέζια, παζλ, κούκλες, ποδήλατα και βρεφικά.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν έχουν ήδη συμφωνήσει για τη συμμετοχή τους στο συγκεκριμένο «καλάθι»– το οποίο δεν θα είναι υποχρεωτικό βάσει τζίρου όπως το αντίστοιχο των σούπερ μάρκετ- δύο μεγάλες αλυσίδες του κλάδου των παιχνιδιών ενώ υπάρχουν επαφές και με άλλες μικρότερες.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ