Ψηφιακό πελατολόγιο της ΑΑΔΕ: Πρεμιέρα με πάρκινγκ, συνεργεία και ενοικιάσεις αυτοκινήτων
Από τα πάρκινγκ, τα γραφεία ενοικιάσεων οχημάτων και τα συνεργεία αυτοκινήτων θα ξεκινήσει η εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου της ΑΑΔΕ, στις αρχές του φθινοπώρου.
Πρόκειται για ένα ακόμα εργαλείο κατά της φοροδιαφυγής, το οποίο θα σφίξει το κλοιό γύρω από τους επαγγελματίες που κρύβουν τα πραγματικά τους εισοδήματα και φοροδιαφεύγουν.
Ψηλά στη λίστα βρίσκονται:
- Επαγγελματίες που σχετίζονται με την παροχή υπηρεσιών σε οχήματα όπως συνεργεία, ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, βουλκανιζατέρ, φανοποιεία, επιχειρήσεις πώλησης ανταλλακτικών και αξεσουάρ οχημάτων, πάρκινγκ, πλυντήρια, επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων, επιχειρήσεις πώλησης καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων.
- Επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των εκδηλώσεων από χώρους (κτήματα και αίθουσες), εταιρείες catering, εταιρείες διοργάνωσης εκδηλώσεων (γάμοι, βαφτίσια κλπ) μέχρι ταξίδια, ψυχαγωγία και διακοσμήσεις.
Επίσης θα εξεταστεί η επέκταση του ψηφιακού πελατολογίου και σε άλλους επαγγελματικούς κλάδους όπως γιατρούς, εκμεταλλευτές χώρων διαμονής ή φιλοξενίας, εκπαιδευτήρια, κλινικές, θεραπευτήρια, κέντρα αισθητικής, γυμναστήρια κ.λπ
Το νέο επαγγελματικό πελατολόγιο θα τηρείται ψηφιακά και η παρακολούθηση από την ΑΑΔΕ θα γίνεται on line, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα διασταυρώσεων και συγκρίσεων με ομοειδείς επιχειρήσεις.
Πώς θα λειτουργεί το ψηφιακό πελατολόγιο
Το λογιστικό πρόγραμμα θα είναι ανοικτό κατά τη διάρκεια λειτουργίας της επαγγελματικής εγκατάστασης και θα είναι διασυνδεδεμένο με το Τaxis προκειμένου να μην μπορεί να παραβιαστεί και να αλλοιωθούν τα δεδομένα.
Με αυτόν τον τρόπο θα καταχωρείται ο αριθμός των πελατών κάθε επαγγελματία και θα συγκρίνεται με τον αριθμό των αποδείξεων παροχής υπηρεσιών που θα εκδίδεται και θα περνάει στο MyData.
Οι επαγγελματίες θα πρέπει να τηρούν ψηφιακό πελατολόγιο, ώστε να είναι διαθέσιμο στον έλεγχο και να συγκρίνεται με τα δηλωθέντα εισοδήματα.
Εφόσον διαπιστώνεται ότι σε μια επαγγελματική εγκατάσταση δηλώνεται περιορισμένος αριθμός πελατών, τότε αυτό θα αποτελεί κριτήριο για την πραγματοποίηση επιτόπιου ελέγχου.
Το επόμενο βήμα είναι η διασύνδεση του με το MyDATA, με τον έλεγχο να μπορεί να γίνεται και από το γραφείο του ελεγκτή, για να διασταυρώνει εάν και πότε, για παράδειγμα, κάποιος επισκέφθηκε τον κάθε επαγγελματία.
OpenAI: Σε «κόκκινο συναγερμό» το ChatGPT λόγω Gemini 3 - «Να κινηθούμε ταχύτερα»
14:05
Τον Δεκέμβριο η απόφαση της Κομισιόν για τις πωλήσεις κινητήρων εσωτερικής καύσης μετά το 2035
14:02
Byron: Οκτώ περιοχές στο πέρασμα της κακοκαιρίας τις επόμενες ώρες – Πότε υποχωρεί (pics - vids)
14:00
Θεσσαλονικη: Ένταση μεταξύ ΜΑΤ και αγροτών στον κόμβο των «Πράσινων Φαναριών»
13:56