Gazprom: Στέλνει ξανά φυσικό αέριο στην Ευρώπη μέσω Ουκρανίας
Αντλίες φυσικού αερίου της Gazprom
AP Photo/Michael SohnΗ ρωσική πετρελαϊκή εταιρία Gazprom ανακοίνωσε ότι θα στείλει σήμερα, Τετάρτη ()29/5 42,4 εκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου στην Ευρώπη μέσω της Ουκρανίας - ένας όγκος που προσεγγίζει τα επίπεδα των τελευταίων ημερών.
Σημειώνεται ότι οι συνολικές προμήθειες φυσικού αερίου στην Ευρώπη από τον ρωσικό ενεργειακό κολοσσό Gazprom μειώθηκαν κατά 55,6% σε 28,3 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα (bcm) το 2023, καθώς το ποσοστό πλήρωσης των δεξαμενών στα κράτη – μέλη της ΕΕ είναι πολύ αυξημένο, την ώρα που τα φορτία LNG δεν σταματούν να έρχονται από Κατάρ και ΗΠΑ.
CULTURE
Ο Σπύρος Παπαδόπουλος στο Επί Σκηνής: Οι άνθρωποι σήμερα φοβούνται να εκτεθούν συναισθηματικά
08:30
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Πώς οι νέες κινήσεις οδηγούν σε τριπλασιασμό του EBITDA
08:24
ΧΡΗΜΑ
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
ΚΟΣΜΟΣ