Gazprom: Στέλνει ξανά φυσικό αέριο στην Ευρώπη μέσω Ουκρανίας
Αντλίες φυσικού αερίου της Gazprom
AP Photo/Michael SohnΗ ρωσική πετρελαϊκή εταιρία Gazprom ανακοίνωσε ότι θα στείλει σήμερα, Τετάρτη ()29/5 42,4 εκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου στην Ευρώπη μέσω της Ουκρανίας - ένας όγκος που προσεγγίζει τα επίπεδα των τελευταίων ημερών.
Σημειώνεται ότι οι συνολικές προμήθειες φυσικού αερίου στην Ευρώπη από τον ρωσικό ενεργειακό κολοσσό Gazprom μειώθηκαν κατά 55,6% σε 28,3 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα (bcm) το 2023, καθώς το ποσοστό πλήρωσης των δεξαμενών στα κράτη – μέλη της ΕΕ είναι πολύ αυξημένο, την ώρα που τα φορτία LNG δεν σταματούν να έρχονται από Κατάρ και ΗΠΑ.
ΧΡΗΜΑ
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Μαρκόπουλος στο CNN Greece: «New age Βαρουφακιάδα οι πολίτες δεν θα πάρουν»
07:15
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρή σεισμική δόνηση 5,4 Ρίχτερ στο Πακιστάν
07:14
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
ΕΛΛΑΔΑ