ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

KAFEA TERRA: Η εταιρεία που υπογράφει την ιστορία του Freddo στην Ελλάδα

Ρομίνα Νικηφόρου Ρομίνα Νικηφόρου - CNN Greece

BUSINESS STORIES • ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 14

KAFEA TERRA: Η εταιρεία που υπογράφει την ιστορία του Freddo στην Ελλάδα

00.00/28:59

Το CNN Greece παρουσιάζει τα business stories, ένα podcast όπου συζητάμε με Έλληνες επιχειρηματίες το δρόμο προς την επιτυχία. Συζητάμε για τις προκλήσεις, αλλά και τις δυσκολίες. Για τις επιτυχίες, αλλά και τις αποτυχίες. Και αναζητούμε τις ιστορίες που έκαναν τη διαφορά.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ PODCAST

Spotify Google Apple

BUSINESS STORIES • ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ

Έχει συνδέσει το όνομά της με την καθιέρωση του espresso στη χώρα μας, αρχικά με την εισαγωγή του καφέ illy στην ελληνική αγορά το 1988, «ανακαλύπτει» λίγα χρόνια αργότερα τον freddo και αποτελεί την πρώτη εταιρεία που παράγει ελληνικό espresso, τον Dimello.

Η KAFEA TERRA «άνοιξε» τον δρόμο, ώστε οι Έλληνες καταναλωτές να «εκπαιδευτούν» στην κατηγορία espresso, ο οποίος παγκοσμίως συνεχίζει να αναπτύσσεται ραγδαία.

Ο κ. Γιάννης Καρυοφύλλης, Διευθυντής Εργοστασίου της Εταιρείας και από τα ιδρυτικά της στελέχη, μιλά στο Business Stories του CNN Greece για τους σημαντικότερους «σταθμούς» αυτής της 35χρονης διαδρομής κατά τη διάρκεια της οποίας ο ίδιος βρέθηκε σε καίριες θέσεις ευθύνης.

JK-ESPRESSO.jpg
Ο κ. Γιάννης Καρυοφύλλης, Διευθυντής Εργοστασίου της KAFEA TERRA

Αναφέρεται στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των προϊόντων της KAFEA TERRA, καθώς και στο ευρύ φάσμα υπηρεσιών που παρέχει, τον τρόπο με τον οποίo εξασφαλίζει την ποιότητα του καφέ σε όλα τα στάδια παραγωγής, αλλά και στα κριτήρια με τα οποία η εταιρεία χαράσσει το αναπτυξιακό της πλάνο για το μέλλον.

Ο κ. Καρυοφύλλης θυμάται την περίοδο 1991-1992 πώς «επινοήθηκε» ο δημοφιλής σήμερα καφές freddo, «από ανάγκη», όπως λέει, ώστε να συνεχίσει να καταναλώνεται ο espresso και τους καλοκαιρινούς μήνες. Αλλά και πώς «γεννήθηκε» η ιδέα, ώστε η KAFEA TERRA να λάβει την απόφαση το 2002 να γίνει η πρώτη εταιρεία που δημιούργησε ελληνικό espresso, ο οποίος σήμερα, μέσω των εξαγωγών, «ταξιδεύει» σε διεθνείς αγορές.