ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το ελληνικό superstore τεχνολογίας που δημιουργεί μια νέα εμπειρία για τους καταναλωτές

Το ελληνικό superstore τεχνολογίας που δημιουργεί μια νέα εμπειρία για τους καταναλωτές

Πώς η «Πλαίσιο Computers AEBE» ανανεώνει την ταυτότητά της

Λίγες μόνο ημέρες έπειτα από τα εγκαίνια του νέου της υπερκαταστήματός της στην Αγία Παρασκευή τον περασμένο Ιούλιο, η Πλαίσιο προχώρησε σε ένα νέο επενδυτικό βήμα στην Κρήτη και συγκεκριμένα, στα Χανιά, εκεί όπου πλέον λειτουργεί το νέο superstore τεχνολογίας της εταιρείας.

Το γεγονός ότι ο παλιός ιστορικός κινηματογράφος «Απόλλων» στο κέντρο των Χανίων ανακατασκευάστηκε σε ένα υπερκατάστημα τεχνολογίας συνολικής έκτασης 1.400 τ.μ. αποτελεί αναμφίβολα μία πραγματικά σπουδαία κίνηση για την Πλαίσιο η οποία με τη νέα αυτή ενέργεια, ενισχύει την παρουσία της στον χώρο των ηλεκτρονικών ειδών και αποδεικνύει πως σε ό,τι έχει να κάνει με το μέλλον της, δίνει μεγάλη έμφαση στις τεχνολογικές εξελίξεις και τάσεις και φυσικά τη μοναδική εμπειρία του κάθε πελάτη.

Μια «φρέσκια» ταυτότητα

Το πλέον σημαντικό στοιχείο, όμως, σε ό,τι αφορά στο άνοιγμα των δύο καινοτόμων αυτών superstores σε Αθήνα και Κρήτη φαίνεται πως έχει να κάνει με τον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας των καταστημάτων «Πλαίσιο», δηλαδή την «ανανέωση» του retail identity της εταιρείας, ένα στοιχείο που -πως όλα δείχνουν- εν έτει 2018 συνιστά βασικό στόχο της Πλαίσιο. Το γεγονός ότι περισσότεροι από 210.000 άνθρωποι (στατιστικό στοιχείο μέχρι και 19/9) έχουν επισκεφτεί τα superstores της εταιρείας σε Αγία Παρασκευή και Χανιά από την έναρξή της λειτουργίας τους -τον περασμένο Ιούλιο-, κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι.

Για τον Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Πλαίσιο, κύριο Κώστα Γεράρδο, η καινούρια ταυτότητα του «Πλαισίου» προσεγγίζει ουσιαστικά το ταξίδι του επισκέπτη, «δίνοντας περισσότερη έμφαση στη διάθεση που του εμπνέει, στην επιθυμία να αφιερώσει παραπάνω χρόνο μέσα σε αυτά και στο να ζήσει την εμπειρία των προϊόντων».

Όπως ο ίδιος τόνισε, «σε μια εποχή που το διαδίκτυο και η διανομή λύνουν το θέμα της προσβασιμότητας, ένα κατάστημα οφείλει να υιοθετήσει μια διαφορετική αποστολή». Σύμφωνα με τον κ. Γεράρδο, ορόσημο αυτής της περιόδου για το «Πλαίσιο», ήταν ο επαναπροσδιορισμός της ταυτότητας του καταστήματος κάτι που, όπως τόνισε, «εφαρμόστηκε τόσο στο νέο υπερκατάστημα του Πλαισίου στην Αγία Παρασκευή, ένα χώρο 2.260 τ.μ. πάνω στη Μεσογείων που ξεκίνησε τη λειτουργία του στις αρχές Ιουλίου, όσο και σε αυτό των Χανίων».

Θετικά τα οικονομικά στοιχεία του εξαμήνου

Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2018, ο Πρόεδρος και Διευθύνοντας Σύμβουλος της Πλαίσιο, Κώστας Γεράρδος ανέφερε πως η περίοδος αυτή, χαρακτηρίστηκε από τη θετική πορεία των οικονομικών μεγεθών του Ομίλου και από τον σχεδιασμό του επενδυτικού της πλάνου.

Το γεγονός ότι πάνω από ένα εκατομμύριο άτομα επισκέφτηκαν τη φετινή σχολική περίοδο τα καταστήματα «Πλαίσιο», σίγουρα υπογραμμίζει τη θετική αυτή πορεία, ενώ ο επαναπροσδιορισμός της ταυτότητας των καταστημάτων αποδεικνύει πως τα πρώτα αυτά στάδια του επενδυτικού πλάνου της Πλαίσιο έχουν αρχίσει ήδη να υλοποιούνται.

Τα στοιχεία «μιλούν» από μόνα τους. Αρκεί απλώς να αναφέρουμε πως με βάση τις πληροφορίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα, οι πωλήσεις του Ομίλου ήταν αυξημένες στα 137 εκατ. ευρώ από 128 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του 2017, το μικτό κέρδος ήταν βελτιωμένο κατά 2,7% (στα 28,3 εκατ. ευρώ) και τα κέρδη προ φόρων ήταν ενισχυμένα κατά 37,3%, φτάνοντας τα 1,3 εκατ. ευρώ από τα 0,9 εκατ. ευρώ. Μεταξύ άλλων, μάλιστα, το πρώτο εξάμηνο του 2018 ο Όμιλος εμφάνισε ισχυρή κεφαλαιακή βάση, με διατήρηση των ιδίων κεφαλαίων σε επίπεδο άνω των 90 εκατ. ευρώ.

πλαισιο

Μια μοναδική αγοραστική εμπειρία

Το σίγουρο είναι πως με τη «Black Friday» και τα Χριστούγεννα να πλησιάζουν, δεν υπάρχει αμφιβολία πως η εταιρεία προετοιμάζεται καταλλήλως ώστε να προσφέρει στον καταναλωτή ένα σύγχρονο και άνετο αγοραστικό «ταξίδι».

Σε κάθε περίπτωση, «μια ματιά» στην 50ετή πορεία της «Πλαίσιο» αρκεί για να αποκαλύψει πως με το πέρασμα των χρόνων, η εταιρεία εξελίσσεται και μεταλλάσσεται, όπως ακριβώς η τεχνολογία και η συμπεριφορά των καταναλωτών. Με αφορμή τον μισό αιώνα «Πλαίσιο», λοιπόν, η εταιρεία αλλάζει στρατηγική, ανανεώνοντας την ταυτότητά της και προχωρώντας μπροστά με νέες κινήσεις επέκτασης που φέρνουν το brand ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές. Άλλωστε, έπειτα από 50 χρόνια παρουσίας και 24 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και Βουλγαρία, το σίγουρο είναι πως κάθε βήμα μετράει!