ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο Όμιλος που επιστρέφει κάθε χρόνο τα κέρδη του στην κοινωνία

Ο Όμιλος που επιστρέφει κάθε χρόνο τα κέρδη του στην κοινωνία

Εκπαίδευση και πολιτισμός, προώθηση της επιχειρηματικότητας και στήριξη της κοινωνίας. Αν υπάρχουν τρεις πυλώνες στους οποίους αξίζει να επενδύσουμε και να στρέψουμε τους πόρους και την προσοχή μας, προκειμένου να υποστηρίξουμε το σήμερα και το αύριο της χώρας μας, τότε δεν υπάρχει αμφιβολία πως πρόκειται για τους τρεις προαναφερθέντες.

Αυτός είναι ο λόγος που τα έργα και οι δράσεις που πραγματοποιούνται πάνω στην προώθηση των αξιών και των αγαθών της μόρφωσης, τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των πολιτών και ειδικότερα των ευπαθών ομάδων της κοινωνίας μας και την υποστήριξη νέων, επιχειρηματικών πρωτοβουλιών, αξίζουν την προσοχή μας.

Με την ανάγκη για πρωτοβουλίες που μπορούν να ανταποκριθούν σε σύγχρονα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας να είναι σήμερα μεγάλη, δεν είναι τυχαίο που στο «μικροσκόπιό» μας μπήκε το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ενός εκ των κορυφαίων ασφαλιστικών ομίλων της χώρας μας: Του Ομίλου Eurolife ERB.

Όταν τα κέρδη επιστρέφουν στην κοινωνία

Μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited και διαθέτοντας μια κληρονομιά πολυετούς εμπειρίας, ο Όμιλος Eurolife ERB έχει καταφέρει να βρίσκεται σήμερα στο επίκεντρο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, κατέχοντας μια ηγετική θέση στον ασφαλιστικό κλάδο.

Ένα σημαντικό στοιχείο όμως, που κάνει -μεταξύ άλλων- τον συγκεκριμένο ασφαλιστικό Όμιλο να ξεχωρίζει αφορά στο ότι εκτός από το γεγονός πως σχεδιάζει, διαθέτει και προωθεί ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, ταυτόχρονα επιστρέφει μέρος της κερδοφορίας του στην κοινωνία.

Πώς ακριβώς καταφέρνει ο κορυφαίος αυτός ασφαλιστικός όμιλος να υλοποιεί ένα επί της ουσίας επιτυχημένο πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης; Η επιτυχία του οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη συνεργασία του με κάποιους από τους πλέον σημαντικούς οργανισμούς και φορείς της χώρας: Από ΜΚΟ όπως η HOPEgenesis και η ethelon στο Περιοδικό δρόμου Σχεδία, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και την Εθνική Λυρική Σκηνή.

Με τις δράσεις του Ομίλου Eurolife ERB να παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, σίγουρα αξίζει να εστιάσουμε την προσοχή μας στα προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί και τον αντίκτυπό τους στην ίδια την κοινωνία.

Στη «μάχη» κατά της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα

Με το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα να παίρνει μεγάλες διαστάσεις και να εκτείνεται σε όλη τη χώρα, δεν υπάρχει αμφιβολία πως η απόφαση του Ομίλου Eurolife ERB να στηρίξει το έργο της HOPEgenesis έχει τεράστια σημασία για τη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας.

Είναι σίγουρα σημαντικό να τονίσουμε πως ο Όμιλος συμμετέχει στις δραστηριότητες που υλοποιεί η οργάνωση για ενημέρωση γύρω από το θέμα της υπογεννητικότητας, ενώ ένα μεγάλο βήμα στη συνεργασία τους ήταν η εκπόνηση μιας σημαντικής έρευνας για τη διερεύνηση των παραγόντων που δημιουργούν το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα. Ακόμη πιο σημαντικό είναι το η HOPEgenesis και ο Όμιλος Eurolife ERB άρχισαν να πραγματοποιούν οδοιπορικά σε απομακρυσμένες νησιωτικές και ακριτικές περιοχές, ενημερώνοντας τις γυναίκες για όλες τις υπηρεσίες που μπορεί να τους προσφέρουν, τόσο κατά την κύηση όσο και κατά τον τοκετό.

eurolife 2

Η σημασία της ανακούφισης των κοινωνικά ευπαθών ομάδων

Σε ό,τι αφορά στη στήριξη της ελληνικής κοινωνίας, η συνεργασία του κορυφαίου ασφαλιστικού με την ΜΚΟ ethelon, αξίζει επίσης την προσοχή μας.

Ο Όμιλος Eurolife ERB συνεργάζεται με την ethelon προκειμένου να τη βοηθήσει να στηρίξει κοινωνικές ομάδες που έχουν ανάγκη από βοήθεια. Αυτός είναι, για παράδειγμα, ο λόγος που τον περασμένο Σεπτέμβριο όλοι οι εργαζόμενοί του Ομίλου έγιναν εθελοντές για μία εβδομάδα βοηθώντας, μεταξύ άλλων, ανθρώπους με προβλήματα ακοής και συσκευάζοντας hygiene kits με βασικά αγαθά προσωπικής υγιεινής για ανθρώπους που ζουν στον δρόμο.

Η στήριξη του Ομίλου Eurolife ERB στο περιοδικό δρόμου Σχεδία μέσω της αγοράς μιας ετήσιας Συνδρομή Αλληλεγγύης για κάθε εργαζόμενό του αποτελεί, επίσης, μία ακόμη απόδειξη του πώς ένας οργανισμός μπορεί να προσφέρει με απλό τρόπο στην κοινωνία.

eurolife 3

Η προώθηση του ελληνικού πολιτισμού

Από το κομμάτι της στήριξης της κοινωνίας και των ευπαθών ομάδων της, περνάμε σε εκείνο της προώθησης της εκπαίδευσης και του πολιτισμού που έρχεται μέσα από τη συνεργασία του Ομίλου με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Στόχος της συγκεκριμένης συνεργασίας είναι η προώθηση του ελληνικού πολιτισμού και της τέχνης με δράσεις για παιδιά, νέους και ενήλικες, σε όποιο σημείο της χώρας κι αν βρίσκονται. Μέσα από παιδικούς διαγωνισμούς ζωγραφικής, workshops και μεταξύ άλλων, summer camps, ο Όμιλος υποστηρίζει συνολικά τις πρωτοβουλίες του Μουσείου, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό αν αναλογιστούμε πως πολλά παιδιά και νέοι που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας δεν έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε πολιτιστικές δράσεις.

eurolife 4

Η σημασία που ο όμιλος δίνει στην προώθηση του πολιτισμού αποδεικνύεται και από την απόφασή του να συνεργαστεί με την Εθνική Λυρική Σκηνή. Αναγνωρίζοντας τη σπουδαία της προσφορά στην πολιτιστική παραγωγή της χώρας, ο Όμιλος αποφάσισε να γίνει Πάγιος Χορηγός του καλλιτεχνικού της προγράμματος για τη σεζόν 2019-2020 και να συμμετέχει στην αποστολή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής να προσφέρει υψηλής ποιότητας παραγωγές σε κάθε επισκέπτη της, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα τα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματα που υλοποιεί.

eurolife 5

Φαίνεται, λοιπόν, πως η εταιρική κοινωνική ευθύνη μπορεί να κάνει πραγματικά τη διαφορά στις μέρες μας, όταν γίνεται με στόχους που έχουν αξία και σημασία. Ας ελπίσουμε πως στο μέλλον θα δούμε όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να επενδύουν στη στήριξη των ευπαθών ομάδων, της επιχειρηματικότητας και της προώθησης του πολιτισμού μας, λαμβάνοντας την απόφαση να επιστρέφουν κάθε χρόνο μέρος της κερδοφορίας τους στην κοινωνία.

Ο Όμιλος Eurolife ERB αποτελεί αναμφίβολα ένα «φωτεινό» παράδειγμα που δείχνει το πώς ένας οργανισμός μπορεί να θέσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα του προς όφελος των πολιτών και του σύγχρονου ανθρώπου. Το γεγονός πως κατέχει σήμερα μια κορυφαία θέση στον ασφαλιστικό κλάδο, σίγουρα αποδεικνύει ότι οι σχέσεις συνεργασίας που έχει αναπτύξει με την κοινωνία και κάθε άνθρωπο που τον εμπιστεύεται, έχουν δημιουργήσει μια γερή βάση αμφίδρομης και ουσιαστικής συνεργασίας που τον καθιστά έναν πραγματικό ηγέτη του σήμερα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ