Στην απόσχιση τριών κλάδων προχωρά ο όμιλος ΟΤΕ

Ένα πιο ευέλικτο και λιτό μοντέλο λειτουργίας, το οποίο θα μπορούσε ενδεχομένως, να αποφέρει και νέες πηγές εσόδων επιδιώκει ο όμιλος ΟΤΕ με την απόσχιση τριών επιχειρηματικών κλάδων (εξυπηρέτηση πελατών, καταστήματα και τεχνικών πεδίου) και την εισφορά τους σε ισάριθμες 100% θυγατρικές εταιρείες του ομίλου.

Η κίνηση αυτή αφορά τα αντίστοιχα επιχειρησιακά τμήματα τόσο της ΟΤΕ Α.Ε. όσο και της Cosmote A.E. και ο στόχος είναι οι σχετικές διαδικασίες να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2020. Τα διοικητικά συμβούλια του ΟΤΕ και της Cosmote ενέκριναν μεν την έναρξη της σχετικής διαδικασίας αλλά απαιτείται ακόμη απόφαση της γενικής συνέλευσης των μετόχων, όπου θα υποβληθούν για έγκριση οι συμβάσεις απόσχισης, ενημέρωση και διαβούλευση με την ΟΜΕ-ΟΤΕ αλλά και λήψη των αναγκαίων εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές.

Σε σχετική επιστολή του προς τους εργαζόμενους του ομίλου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Μιχάλης Τσαμάζ κάνει λόγο για ανάγκη για ευελιξία, σημειώνοντας ότι η κρίση του κορωνοϊού ανέδειξε ακόμη περισσότερο τη συγκεκριμένη ανάγκη. Σημειώνει δε ότι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός είχε ανακοινωθεί ουσιαστικά από τις αρχές του χρόνου. «Τα σχήματα αυτά θα έχουν την αυτονομία και την ευελιξία που χρειάζονται για να ενισχύσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά τους, να βελτιώνουν συνεχώς την εμπειρία του πελάτη, αλλά και να αναπτυχθούν και να αναζητήσουν νέες πηγές εσόδων» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην επιστολή.

Αξίζει να επισημανθεί πως οι τρεις κλάδοι προς απόσχιση έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό ότι είναι εκείνοι που έρχονται σε άμεση επαφή με τον πελάτη. Επίσης, ο όμιλος ΟΤΕ διαθέτει ήδη θυγατρικές εταιρείες σε δύο από τους τρεις κλάδους και πιο συγκεκριμένα τη Γερμανός, η οποία έχει το ομώνυμο δίκτυο καταστημάτων, και την Cosmote e-Value, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών.

«Έχουμε ένα ξεκάθαρο όραμα για την επόμενη δεκαετία, να μετατρέψουμε τον όμιλο ΟΤΕ στον ευέλικτο τεχνολογικό πάροχο του μέλλοντος, που μπορεί να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε ανατροπή, προς όφελος των πελατών, των εργαζομένων, των μετόχων και της κοινωνίας. Έναν όμιλο πιο λιτό στο διοικητικό του κομμάτι και πολύ πιο ισχυρό και ευέλικτο στην πρώτη γραμμή, που ουσιαστικά διαμορφώνει την εμπειρία του πελάτη. Ένα νέο μοντέλο λειτουργίας που μπορεί να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες, αξιοποιώντας την τεχνολογία», καταλήγει η επιστολή του κ. Τσαμάζ.

Διαβάστε επίσης