ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Accor: Διπλασιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα μέχρι το 2025

Accor: Διπλασιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα μέχρι το 2025
Ο ομιλος σήμερα διαθέτει στην Ελλάδα τέσσερα ξενοδοχεία δυναμικότητας 1.400 δωματίων

Να διπλασιάσει την παρουσία του στην Ελλάδα, φτάνοντας συνολικά τα οκτώ ξενοδοχεία στη χώρα μας μέχρι το 2025 σχεδιάζει ο όμιλος Accor.

Αυτό τόνισε η κυρία Maud Bailly, CEO Southern Europe του ομίλου, στο πλαίσιο των εγκαινίων του ξενοδοχείου ΝΙΚΟ Seaside Resort - MGallery του ομίλου που βρίσκεται στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης. Πρόκειται για το δεύτερο ξενοδοχείο του ομίλου που λειτουργεί υπό το Brand M Gallery, καθώς το πρώτο βρίσκεται στην Αθήνα και άνοιξε το Σεπτέμβρη του 2022.

Συνολικά ο όμιλος Accor σήμερα διαθέτει τέσσερα ξενοδοχεία, συνολικής δυναμικότητας 1.400 δωματίων έχοντας διπλασιάσει την παρουσία του στη χώρα τα τελευταία δύο χρόνια. Σε διεθνές επίπεδο, λειτουργεί 5300 ξενοδοχεία σε 110 χώρες με πάνω από 40 διαφορετικά brands ενώ το 2021 άνοιγε ένα ξενοδοχείο ανά ημέρα.

Όπως τόνισε πάντως η κυρία Bailly, το μεγάλο «στοίχημα» είναι η βιωσιμότητα και έτσι ο όμιλος κινείται στη λογική «λιγότερος μαζικός τουρισμός, πιο πολυτελή ξενοδοχεία» , εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα συνεργασίες με τοπικούς εταίρους.

Παράλληλα δίνει έμφαση σε κριτήρια ESG, έχοντας αναλάβει μια σειρά από περιβαλλοντικές δεσμεύσεις. Ανάμεσα σε αυτές είναι πως η Accor δεν θα χρησιμοποιεί καθόλου πλαστικά μιας χρήσης στα ξενοδοχεία της παγκοσμίως μέχρι το τέλος του έτους. Αντίστοιχα στοχεύει μέχρι το 2030 να πετύχει μείωση στις εκπομπές αερίων κατά 43% και μέχρι το 2050 να έχει ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Αναφερόμενη στην ελληνική πραγματικότητα, η κυρία Bailly εξήρε τον τρόπο με τον οποίο η χώρα μας διαχειρίστηκε την πανδημία, προβλέποντας ότι οι αφίξεις φέτος το καλοκαίρι θα υπερβούν τα 30 εκατομμύρια. Παράλληλα, τόνισε πως ο μεγαλύτερος προβληματισμός είναι η προστασία του περιβάλλοντος και η έλλειψη εργατικού δυναμικού ξεκαθαρίζοντας πως «η φιλοξενία είτε θα είναι βιώσιμη είτε δεν θα υπάρχει καθόλου».

Αναφέρθηκε επίσης στη νέα τάση που ονομάζεται Bleasure (business and pleasure) που συνδυάζει την εργασία με τη διασκέδαση ενώ ξεκαθάρισε πως και οι πελάτες θα πρέπει να αλλάξουν τις συνήθειές τους, προκειμένου να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα.

Σημειώνεται ότι στο ξενοδοχείο στην Κρήτη επενδυτής είναι ο όμιλος Hines αλλά και τα αδέρφια Τίνα και Γιάννης Δασκαλαντωνάκης. Μάλιστα, όπως επεσήμανε ο managing director της Hines Greece κ. Πολ Γομόπουλος οι επενδύσεις του ομίλου στη χώρα μας ανέρχονται στο 1 δισ. ευρώ και αφορούν όλο το φάσμα του real estate. Ειδικά στο κομμάτι του τουρισμού, η Hines διαθέτει επτά ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιό της ενώ επανέλαβε τη δέσμευσή του να προχωρήσει τις επενδύσεις στην Ελλάδα και ειδικά στην Κρήτη.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ