ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Στον χώρο του franchise τα My market με το δίκτυο καταστημάτων My market Local

Στον χώρο του franchise τα My market με το δίκτυο καταστημάτων My market Local

Ο κόσμος του «επιχειρείν» αλλάζει με ραγδαίους ρυθμούς στην Ελλάδα, μιας και η ανάγκη των επιχειρήσεων για μετεξέλιξη καθίσταται αναγκαία. Αιτία αυτής της αλλαγής είναι, φυσικά, η σύγχρονη πραγματικότητα που φέρνει στο επίκεντρο την ανάγκη προσαρμογής των επιχειρήσεων στην καθημερινότητα των πολιτών.

Τι σημαίνει αυτό; Πώς το «ραντεβού» των επιχειρήσεων με το «μέλλον» είναι ήδη εδώ, με τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται να πρέπει να ενσωματωθούν το συντομότερο δυνατό στο επιχειρηματικό δίκτυο.

Με το «βλέμμα» στραμμένο στο «αύριο» της επιχειρηματικότητας, επομένως, χρειάζονται καθημερινές λύσεις στις ανάγκες των σύγχρονων ανθρώπων. Και μία δραστική και καινοτόμα λύση που ανταποκρίνεται στους σύγχρονους ρυθμούς της καθημερινότητας είναι η εισχώρηση των My market στο franchising με τη δημιουργία ενός πανελλαδικού δικτύου καταστημάτων λιανικής .

Έπειτα από συστηματική έρευνα, προετοιμασία και μια ξεκάθαρη στρατηγική, αλλά και σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία και τη συσσωρευμένη εμπειρία που έχει αναπτύξει η επιχείρηση μετά από 45 χρόνια, δημιούργησε ένα ευέλικτο και παράλληλα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό μοντέλο franchise το οποίο στηρίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες. Ο λόγος για το My market Local.

Η ευκολία υλοποίησης είναι το Α και το Ω για τους επιχειρηματίες του μέλλοντος

Συχνά, ο επιχειρηματικός «κόσμος» μοιάζει απρόσιτος. Αυτός είναι και ο λόγος που μία ενδελεχής έρευνα των επιχειρηματικών μοντέλων που υπάρχουν στην αγορά, έτσι ώστε να καταλήξει κάποιος στη βέλτιστη επιλογή είναι απαραίτητη προϋπόθεση. Η ευκολία υλοποίησης, επομένως, είναι το Νο1 κριτήριο. Μάλιστα, όταν η ίδια η εταιρεία αναλαμβάνει να χρηματοδοτήσει το μεγαλύτερο μέρος της απαιτούμενης επένδυσης για ένα κατάστημα My market Local, τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο απλά και οι επιχειρηματίες του μέλλοντος αισθάνονται ασφάλεια και σιγουριά.

Η επαφή με τον πελάτη είναι προτεραιότητα

Φυσικά, όπως εκτιμούν κορυφαίοι παράγοντες του επιχειρηματικού κόσμου, πάντοτε στο επίκεντρο των επιχειρήσεων παραμένει ο καταναλωτής. Άλλωστε, η αγορά πρέπει να «αφουγκράζεται» καθημερινά τον καταναλωτή και να του παρέχει τις λύσεις που χρειάζεται. Η επόμενη μέρα του λιανικού εμπορίου, λοιπόν, χρειάζεται μαζί της μικρές επιχειρήσεις, που αποτελούν τον ιστό των πόλεων και παρέχουν το πιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Την επαφή με τον πελάτη. Αυτό προσφέρει και ένα σύγχρονο, φιλικό και πάνω από όλα λειτουργικό σούπερ μάρκετ της γειτονιάς, που έχει στόχο την κάλυψη καθημερινών, βασικών αναγκών των πελατών. Ειδικά, όταν βρίσκεται σε κεντρικά σημεία περιοχών, με έντονη κίνηση και εύκολη πρόσβαση, κοντά σε σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες και ΜΜΜ η επιλογή είναι «μονόδρομος».

Η κάλυψη καθημερινών αναγκών είναι το ζητούμενο των καταναλωτών

Στην καθημερινότητά μας, εκείνο που αναζητάμε είναι ευκολία και άνεση, ειδικότερα όσον αφορά στις καθημερινές μας ανάγκες. Οι εβδομαδιαίες αγορές από το σούπερ μάρκετ, η αγορά ειδών πρώτης ανάγκης ή μία έκτακτη κυριακάτικη επίσκεψη στο κοντινότερο ανοιχτό κατάστημα είναι η λύση σε μία πιεστική καθημερινότητα, με απανωτές υποχρεώσεις.

Κάπως έτσι, προέκυψε η ιδέα ενός καταστήματος My market Local, το οποίο θα είναι εύκολα προσβάσιμο, χάρη στο μέγεθός του που κυμαίνεται μεταξύ 120-200 τ.μ. σε ενιαίο επίπεδο, θα παρέχει 3.000 έως 4.500 κωδικούς προϊόντων και θα προσφέρει δυνατότητα λειτουργίας με διευρυμένο ωράριο και τις Κυριακές.

Μπορεί να σημειώνονται καθημερινά ραγδαίες αλλαγές στον «κόσμο» του επιχειρείν, ωστόσο, ένα είναι το σίγουρο: Τα φυσικά καταστήματα του λιανικού εμπορίου θα παραμείνουν βασικό σημείο αναφοράς κάθε γειτονιάς. Τα νέα δεδομένα για τις επιχειρήσεις, λοιπόν, ακολουθεί και η αλυσίδα My market, που εισέρχεται στον χώρο του franchise, με το δίκτυο καταστημάτων My market Local.