ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέες επενδύσεις για την Αθηναϊκή Στρωματοποιία – Οι στόχοι το 2023

Νέες επενδύσεις για την Αθηναϊκή Στρωματοποιία – Οι στόχοι το 2023
Τι περιλαμβάνουν τα πλάνα της Aθηναϊκής Στρωματοποίιας, γνωστής για τη μάρκα της Media Strom, το τρέχον έτος,

Επενδύσεις ύψους 1 εκατ. ευρώ προβλέπει για το 2023 το πλάνο της Αθηναϊκής Στρωματοποιίας - γνωστής για τη μάρκα της Media Strom- η οποία στοχεύει παράλληλα σε πωλήσεις περί των 30 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη στο 13%.

Η εταιρεία που συμπληρώνει φέτος 55 χρόνια στην αγορά, σχεδιάζει για το τρέχον έτος τη δημιουργία 3 νέων εταιρικών καταστημάτων, την ενίσχυση του ηλεκτρονικού της εμπορίου, την αναβάθμιση ERP και τη μετάβαση στο Microsoft F&O 365 αλλά και την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελς τα οποία υπολογίζεται πως θα καλύπτουν το 80%-90% των αναγκών της σε ενέργεια.

Η ανάπτυξη στον ξενοδοχειακό κλάδο

Τα παραπάνω ανέφερε κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης ο Γενικός Διευθυντής της Αθηναϊκής Στρωματοποίιας, κ. Γιώργος Νιάρχος ο οποίος επεσήμανε παράλληλα ότι η εταιρεία θα εστιάσει στην ξενοδοχειακή αγορά και κυρίως σε ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων. Σε ό,τι αφορά το επαγγελματικό στρώμα, όπως υπογράμμισε οι στόχοι είναι φιλόδοξοι, για ανάπτυξη της τάξεως του 40%.

Επίσης, όπως ανέφερε εξετάζεται το ενδεχόμενο στρατηγικών συνεργασιών στις περιοχές των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής.

Ενεργειακό, πρώτες ύλες και μεταφορικό κόστος επηρέασαν το προηγούμενο έτος τα κέρδη της εταιρείας η οποία ωστόσο το 2021 είχε αξιοποιήσει τα εργαλεία που δόθηκαν από την πολιτεία λόγω πανδημίας.

Συνολικά πάντως το 2022 η Αθηναϊκή Στρωματοποιία εμφάνισε πωλήσεις αξίας 26.500.000 ευρώ αυξημένες κατά 13,9% σε σχέση με το 2021. Κατά 3-4% η άνοδος αποδίδεται στις ανατιμήσεις οι οποίες πέρσι κυμάνθηκαν στο επίπεδο του 7-8%, με τον κ. Νιάρχο να εκφράζει την ελπίδα για αποκλιμάκωση πλέον της κατάστασης στην αγορά.

Η αύξηση των πωλήσεων ωστόσο όπως επεσήμανε οφείλεται και στο προϊοντικό μείγμα της εταιρείας. Σημειώνεται πως η Αθηναϊκή Στρωματοποιία δημιουργεί brands και συλλογές για διαφορετικές αγορές και καταναλωτικά κοινά, όπως τα Media Strom, Stromatex, Zenius - με αποκλειστική διάθεση στα Praktiker ενώ νέα είσοδο στα brands αποτελεί το Sleep Dimmer. Διαθέτει εργοστάσιο στο Μαρκόπουλο με δυνατότητα παραγωγής 1.000 στρωμάτων την ημέρα, με τεχνολογία αιχμής και με το μοναδικό στην Ελλάδα εργαστήριο έρευνας & ανάπτυξης για την έκδοση πιστοποιητικών ποιότητας, ενώ απασχολεί 230 εργαζόμενους, συνολικά στον Όμιλο.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ