ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Επενδύει στο HoReCa και εστιάζει στα premium brands

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Επενδύει στο HoReCa και εστιάζει στα premium brands

Mε «όχημα» το διευρυμένο 24/7 χαρτοφυλάκιό της και τα premium brands της, η Coca-Cola Τρία Έψιλον επενδύει στο HoReCa και τις προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου.

Παράλληλα, στο πλαίσιο αυτό, ενισχύει το ανθρώπινο δυναμικό και επενδύει σε δεξιότητες της ομάδας πωλήσεων, εισάγει νέα ψηφιακά εργαλεία και προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, με όραμα ένα πιο «δυνατό» HoReCa που καινοτομεί και εξελίσσεται διαρκώς.

«Για εμάς, οι πελάτες μας βρίσκονται σταθερά στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Γι’ αυτό και ακόμη μια χρονιά δείχνουμε έμπρακτα την εμπιστοσύνη μας στο HoReCa, επενδύοντας σε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης, τόσο μέσα από το 24/7 χαρτοφυλάκιό μας, όσο και μέσα από εργαλεία και εκπαιδεύσεις για τον κλάδο» δήλωσε η κα Μαρία Αναργύρου - Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα & Κύπρο σε εκδήλωση που διοργανώθηκε στο περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση HoReCa. Όπως πρόσθεσε, «το 2024 μας βρίσκει έτοιμους για μια δυνατή χρονιά με διαρκή ανάπτυξη για όλες τις κατηγορίες μας, καθώς και για τους πελάτες μας. Συνεχίζουμε μαζί να εμπνεόμαστε, να εξελισσόμαστε και να δημιουργούμε έναν κλάδο δυνατό, σύγχρονο και ευέλικτο που οδηγεί τις εξελίξεις».

Σχετικά με την πορεία της προηγούμενης χρόνιας η διοίκηση της εταιρείας επεσήμανε πως τα αναψυκτικά ενισχύθηκαν κατά 0,3% σε μερίδιο ενώ άνω των προβλέψεων κινήθηκαν τα σήματα της μπύρας που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της. Ικανοποίηση εκφράζεται και για την κατηγορία του καφέ, με τα σήματα Vergnano και Costa Coffee και στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή τους, κοντά στο 40% τη φετινή χρονιά.

Τα πλάνα για Vodka Finlandia και Three Cents

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, στο πλαίσιο της φετινής παρουσίας της στην έκθεση HoReCa, ανέδειξε το διευρυμένο 24/7 χαρτοφυλάκιό της και την ολιστική στρατηγική της για τη δυναμική στήριξη του κλάδου HoReCa. Παράλληλα παρουσίασε τον σχεδιασμό της για τη Vodka Finlandia, σε συνέχεια της πρόσφατης εξαγοράς της από τον Όμιλο Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Με την απόκτηση του brand, το οποίο διαθέτει σημαντική παρουσία στον κλάδο HoReCa, ενισχύεται η θέση της εταιρείας στα premium ποτά. Για τη Vodka Finlandia, η Coca-Cola Τρία Έψιλον σχεδιάζει δυναμικά πλάνα περαιτέρω ανάπτυξης ενώ ανακοίνωσε και τη νέα σειρά Botanicals της Finlandia, που απευθύνεται σε ένα ακόμα ευρύτερο φάσμα καταναλωτικών προτιμήσεων και περιστάσεων κατανάλωσης.

Παράλληλα με αφορμή την επέτειο δέκα χρόνων της Three Cents, η οποία αποκτήθηκε το 2022 από την CC Beverages Holdings II B.V. (CCBHC), η εταιρεία παρουσίασε τις στρατηγικές προτεραιότητες για την περαιτέρω ανάπτυξη και ισχυροποίηση των premium mixers, εντός και εκτός συνόρων.

Όπως επισημαίνει η εταιρεία, εστιάζοντας στις νέες τάσεις και τις εξελισσόμενες απαιτήσεις του κλάδου HoReCa, συνεχίζει να αναβαθμίζει διαρκώς τις δεξιότητες των ανθρώπων της και να τους εφοδιάζει με εργαλεία τεχνολογίας και εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης, όπως το BDAA (Big Data Advanced Analytics) και το AI. Παράλληλα, ενισχύει τη δομή της με νέες θέσεις απασχόλησης στο συγκεκριμένο κανάλι, με στόχο την καλύτερη και αποδοτικότερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Αναγνωρίζοντας επίσης τις αυξημένες ανάγκες του κλάδου HoReCa για καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, σχεδιάζει και υλοποιεί καινοτόμα προγράμματα για τους επαγγελματίες του κλάδου, όπως το δωρεάν πρόγραμμα εκπαίδευσης σε σύγχρονες τεχνικές του καφέ, των premium spirits και του mixability, HoReCa Empowered με στόχο να αναδείξει μία νέα γενιά επαγγελματιών. Επιπλέον, με τη βιώσιμη ανάπτυξη στον πυρήνα της στρατηγικής της, η Coca-Cola στην Ελλάδα υλοποιεί το πρόγραμμα Zero Waste HoReCa, που προσφέρει στις επιχειρήσεις του κλάδου δωρεάν εκπαιδεύσεις για τη βιώσιμη και υπεύθυνη ανάπτυξή τους.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ