Λίτσα Μέγγουλη: Η κρίση επηρέασε πρώτα τη διαφήμιση
Πρώτο «θύμα» της κρίσης ήταν η διαφημιστική δαπάνη, σύμφωνα με την Λίτσα Μέγγουλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της UM. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «η διαφήμιση εξαρτάται από την κατανάλωση. Όσο έπεφτε η κατανάλωση, ακολουθούσε και η διαφημιστική δαπάνη. Μέχρι το 2014, είχαμε πτώση περίπου 70%, σε σχέση με το 2008».
Εντούτοις, όπως υποστηρίζει η CEO της UM, «από το 2015 και μετά είχαμε μία βελτίωση και ιδιαίτερα στην τηλεόραση». Παράλληλα, η κα Μέγγουλη κάνει λόγο για άνοδο της δαπάνης στα ψηφιακά μέσα και τονίζει ότι «οι νέοι και δυστυχώς γινόμαστε όλοι, είμαστε πια δούλοι της οθόνης. Σύμφωνα με έρευνα που έχουμε κάνει, ο μέσος Έλληνας βρίσκεται 13 ώρες την ημέρα μπροστά σε κάποια οθόνη. Όπως καταλαβαίνετε, είναι υπερβολικά μεγάλος ο χρόνος που δαπανάται μπροστά στις οθόνες, είτε είναι κινητό, tablet, τηλεόραση ή υπολογιστής».
Διπλός σεισμός 7,5 και 7, Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: Κατέρρευσαν κτήρια, φόβοι για χιλιάδες νεκρούς
07:16
Σήμερα οι βαθμολογίες των Πανελληνίων: Πώς θα ενημερωθείτε - Πότε αναμένονται οι βάσεις
07:12
Άγρια συμπλοκή 10 ατόμων στην Καλλιθέα: Νεκρός ένας νεαρός - 14 προσαγωγές
07:02
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνεμοι έως 7 μποφόρ στο Αιγαίο
07:00