ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Coca-Cola HBC AG: Αξιόλογες αντοχές στα έσοδα εν μέσω πανδημίας

Coca-Cola HBC AG: Αξιόλογες αντοχές στα έσοδα εν μέσω πανδημίας
AP Photo/John Bazemore

Σημαντική βελτίωση της εμπορικής δραστηριότητας της κατάγραψε η Coca-Cola HBC AG στο τρίτο τρίμηνο 2020 με ανάκαμψη των πωλήσεων στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης και αύξηση των πωλήσεων στο κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης.

Σε σημερινή της ανακοίνωση η Coca-Cola HBC AG ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο 2020 μείωση κατά 2,6% των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ή κατά 0,3% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης , σημειώνοντας διαδοχική βελτίωση ανά μήνα. Όγκο πωλήσεων μειωμένο κατά 1,4% σε δημοσιευμένη βάση και αυξημένο κατά 1% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης με αύξηση τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο.

Κατά την ίδια ανακοίνωση, τα έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση υποχώρησαν κατά 1,2%, τόσο σε δημοσιευμένη όσο και σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης1, σημειώνοντας σημαντικά βελτιωμένη τάση σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο, ως αποτέλεσμα των καλύτερων επιδόσεων στο μείγμα καναλιού και συσκευασίας λόγω της βελτιωμένης εμπορικής δραστηριότητας στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο.

Η εταιρεία ανακοίνωσε πως συνεχίζονται οι ισχυρές επιδόσεις των μεριδίων αγοράς με αύξηση των μεριδίων σε αξία κατά 40 μονάδες βάσης από την αρχή του έτους και αύξηση ή διατήρηση των μεριδίων αυτών στις περισσότερες αγορές. Ενδεικτικά τα έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ενισχύθηκαν από τις σημαντικά θετικές επιδόσεις σε Νιγηρία, Ρωσία και Πολωνία, τρεις από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της.

Η σημαντική πρόοδος στον έλεγχο του κόστους οδήγησε την εταιρεία στο να αυξήσει τον προηγούμενο στόχο εξοικονόμησης κόστους ύψους 100 εκατ. ευρώ κατά 20 εκατ. ευρώ για το σύνολο του έτους, ενισχύοντας έτσι περαιτέρω τα λειτουργικά κέρδη και την ανάκαμψη του περιθωρίου κέρδους.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG Zoran Bogdanovic δήλωσε τα εξής:

«Είναι ενθαρρυντική η ισχυρή βελτίωση της εμπορικής δραστηριότητας στο τρίτο τρίμηνο, η οποία υποστηρίχθηκε από την ταχεία ανάκαμψη στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης μετά την επαναλειτουργία των αγορών. Αυτή η επίδοση τεκμηριώνει την ικανότητα προσαρμογής μας στο ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς. Μπαίνοντας στο τέταρτο τρίμηνο, παρά την ισχυρή συγκριτική βάση του όγκου πωλήσεων και την ανανέωση των περιοριστικών μέτρων σε κάποιες αγορές, συνεχίζουμε να αντλούμε αισιοδοξία από την σταθερή ανάπτυξη που έχουμε δει στο κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης, το οποίο θα είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτό το τελευταίο τρίμηνο. Το παραπάνω, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη συμβολή των προγραμμάτων εξοικονόμησης κόστους, θα μας επιτρέψουν να συνεχίζουμε να πετυχαίνουμε καλή κερδοφορία σε μια πολύ δύσκολη χρονιά».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ