Σοφία Ζαχαράκη: Στις 14 Μαΐου θα ανοίξει ο τουρισμός
Ανανεώθηκε:
Στις 14 Μαΐου αναμένεται να ανοίξει ο τουρισμός στην χώρα τόνισε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη.
Μιλώντας στην τηλεόραση του Mega, η κ. Ζαχαράκη ανέφερε μεταξύ άλλων, ότι μέχρι τότε, υπάρχει μια πιλοτική επανεκκίνηση με το Ισραήλ, ενώ σε λίγες μέρες θα γνωστοποιηθεί η επικαιροποιημένη μορφή των πρωτοκόλλων για τον τουρισμό.
Παράλληλα, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» η υφυπουργός Τουρισμού αναφέρεται στους σχεδιασμούς του υπουργείου εν όψει του καλοκαιριού και σημειώνει ότι κάνουμε κάθε προσπάθεια, χρησιμοποιούμε κάθε μηχανισμό καi μέσο, ώστε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα από την προηγούμενη χρονιά.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Πάνω από 11.000 οι αγνοούμενοι - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
ΕΛΛΑΔΑ