Νέα χρηματοδότηση 2,15 εκατ. ευρώ σε δήμους που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές
Ανανεώθηκε:
Νέα, έκτακτη χρηματοδότηση ύψους 2,15 εκατ. ευρώ σε δήμους που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές, ενέκρινε σήμερα, Δευτέρα, ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας.
Η χρηματοδότηση αφορά τη δεύτερη φάση άμεσης στήριξης πληγέντων δήμων για την αποκατάσταση των ζημιών από τις πρόσφατες πυρκαγιές, καθώς και πρόσθετα κονδύλια για τη στήριξη και αποκατάσταση των πληγεισών περιοχών από τον σεισμό στη Σάμο.
«Προχωράμε ταχύτατα σε νέα στήριξη των δήμων που επλήγησαν από τις φωτιές, ενώ συνεχίζουμε να ενισχύουμε δήμους, πληγέντες από φυσικές καταστροφές, όπου υπάρχει ανάγκη. Κυβέρνηση και Αυτοδιοίκηση θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να αποκατασταθούν το ταχύτερο δυνατό οι ζημιές» δήλωσε σχετικά ο κ. Πέτσας.
Κατέληξαν σε συμφωνία Ισραήλ και Λίβανος - Μερική αποχώρηση του ισραηλινού στρατού στο νότο
20:42
Ξεπέρασαν τους 900 οι νεκροί από το σεισμό στη Βενεζουέλα - Σπεύδουν συνεργεία διάσωσης
20:37
Hellenic Train: Αναστέλλεται από 29/6 το δρομολόγιο Πάτρα-Καμίνια - Με λεωφορεία η μετακίνηση
20:31
Καλλιθέα: Παραδόθηκε νεαρός για τη φονική συμπλοκή με θύμα τον 15χρονο
20:30