Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης δύο δήμοι της Μυτιλήνης λόγω λειψυδρίας
Ανανεώθηκε:
Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης κηρύχθηκαν δύο δήμοι στο νησί της Μυτιλήνης, λόγω της ανομβρίας που καταγράφεται για μια ακόμη χρονιά.
Η απόφαση ελήφθη μετά από αίτημα που κατέθεσαν οι καθ' ύλην αρμόδιοι, με στόχο την επιτάχυνση των διαδικασιών για την αντιμετώπιση της κρίσης.
Την ίδια ώρα, σύσκεψη για την αντιμετώπιση των προβλημάτων διαχείρισης των υδάτων στην περιοχή αναμένεται να πραγματοποιηθεί το Σάββατο (3/5) στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής ο Γενικός Γραμματέας Μανώλης Κουτουλάκης..
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Πώς ξεδιψούν τα τελευταία 100 χρόνια οι Αθηναίοι: Οι τέσσερις σταθμοί υδροδότησης και η «εφεδρεία»
ΚΟΣΜΟΣ
Γερμανία: Πνίγηκε σε λίμνη ένας 6χρονος ψάχνοντας για δροσιά - Καύσωνας ρεκόρ με 41,6 βαθμούς
19:52
ΕΛΛΑΔΑ
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στις Σέρρες: Κάθειρξη 10 ετών στον 16χρονο για τον θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 17χρονου
19:35
ΧΡΗΜΑ
Η ρύθμιση - «ανάσα» για τον νόμο Κατσέλη και ο «ελέφαντας» του ιδιωτικού χρέους
19:30
ΚΟΣΜΟΣ