Συνεδριάζει η Διυπουργική Επιτροπή για τις επενδύσεις
Στις 5 το απόγευμα στο Μέγαρο Μαξίμου θα πραγματοποιηθεί η τρίτη συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής για τις επενδύσεις με αντικείμενο τον απολογισμό της επίσκεψης του πρωθυπουργού στις ΗΠΑ.
Στη συνεδρίαση αναμένεται να γίνει απολογισμός των συναντήσεων και των συνομιλιών που είχε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας και το υπουργικό κλιμάκιο στις Ηνωμένες Πολιτείες και θα συζητηθούν διεξοδικά οι επενδυτικές ευκαιρίες που προκύπτουν από τις συζητήσεις με τα αμερικάνικα funds και τις συναντήσεις με ομογενείς, αλλά και γενικότερα οι δυνατότητες ενίσχυσης των διμερών σχέσεων Ελλάδας - ΗΠΑ.
Υπενθυμίζεται ότι η επιτροπή στις προηγούμενες συνεδριάσεις της έχει προχωρήσει σε μία πλήρη καταγραφή των εν εξελίξει άμεσων ξένων επενδύσεων και των ενεργειών που απαιτούνται για την υλοποίησή τους, καθώς και στην καταγραφή όλων των νέων επενδυτικών προτάσεων που έχουν προκύψει το τελευταίο διάστημα και ήδη ασχολείται με τις συνολικότερες θεσμικές παρεμβάσεις.
Γερμανία: Πνίγηκε σε λίμνη ένας 6χρονος ψάχνοντας για δροσιά - Καύσωνας ρεκόρ με 41,6 βαθμούς
19:52
Σύλληψη 32χρονου στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για χιλιάδες λαθραία τσιγάρα
19:40
Δολοφονία στις Σέρρες: Κάθειρξη 10 ετών στον 16χρονο για τον θανατηφόρο ξυλοδαρμό του 17χρονου
19:35
Η ρύθμιση - «ανάσα» για τον νόμο Κατσέλη και ο «ελέφαντας» του ιδιωτικού χρέους
19:30