Ψηφίστηκε στην αρμόδια Επιτροπή το νομοσχέδιο του υπ. Υγείας για τις εφημερίες των γιατρών του ΕΣΥ
Υπερψηφίστηκε επί της αρχής του από την Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας για την εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την κοινοτική οδηγία για την οργάνωση του χρόνου εργασίας των γιατρών και οδοντιάτρων του ΕΣΥ.
Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ, ενώ επιφυλάχθηκαν για την Ολομέλεια ΝΔ, ΔΗΣΥ, Ένωση Κεντρώων και Ποτάμι. Το ΚΚΕ και η Χρυσή Αυγή καταψήφισαν.
Η συζήτηση του νομοσχεδίου που γίνεται με τη διαδικασία του επείγοντος συνεχίζεται επί των άρθρων, ενώ την Πέμπτη αναμένεται να ψηφιστεί από την Ολομέλεια.
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: 42χρονος μετέτρεψε σε πίστα την Περιφερειακή - Έτρεχε με 149 χλμ και μεθυσμένος
09:47
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεμιστοκλέους: «Το ΕΣΥ έχει σήμερα περισσότερο προσωπικό που είχε ποτέ»
09:38
ΧΡΗΜΑ
Ταξιδιωτικές τάσεις: Πώς διαλέγουν προορισμό διακοπών οι Έλληνες - 1 στους 2 χρησιμοποιούν AI
09:30
TRAVEL
Old grace κοσμοπολιτισμός και πίτσα με θέα το ηλιοβασίλεμα στο νησί που ποτέ δεν κοιμάται
09:30
ΕΛΛΑΔΑ