Τηλεφωνική επικοινωνία Γεννηματά - Ανδρουλάκη
Τηλεφωνική επικοινωνία είχαν το απόγευμα οι δύο διεκδικητές της ηγεσίας του νέου φορέας της Κεντοαριστεράς, Φώφη Γεννηματά και Νίκος Ανδρουλάκης.
Ο κ. Ανδουλάκης ήταν αυτός που τηλεφώνησε στην πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για την συγχαρεί για την πρώτη θέση στις εκλογές της Κυριακής, όπου η συμμετοχή ξεπέρασε κάθε προσδοκίας με περισσότερους από 200.000 πολίτες να προσέρχονται στις κάλπες.
Η τηλεφωνική συνομιλία των δύο πλευρών έγινε υπό πολύ καλό κλίμα με τους δύο διεκδικητές να επισημαίνουν πως θα προχωρήσουν μπροστά ενωμένοι.
Εκλογές Κεντροαριστερά: Νικητές και ηττημένοι του πρώτου γύρου
Εάν η συμμετοχή στην δεύτερη εκλογική μέρα είναι το ίδιο μαζική, Γεννηματά και Ανδρουλάκης επεσήμαναν πως θα αποτελέσει μία πολύ καλή αρχή για την επόμενη μέρα.
Εκλογές Κεντροαριστερά: Στις 17 μονάδες η διαφορά Γεννηματά – Ανδρουλάκη
Διάσκεψη των Προέδρων: Ποιοι δικαστικοί προκρίνονται για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
18:59
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42
Όμιλος AKTOR: Αντλεί 1 δισ. ευρώ με Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και έκδοση ομολόγου
18:39