Στα εγκαίνια της Τοπικής Μονάδας Υγείας στη Θεσσαλονίκη την Τετάρτη ο Τσίπρας
Ο Αλέξης Τσίπρας θα εγκαινιάσει αύριο, Τετάρτη, την λειτουργία της πρώτης, πανελλαδικά, Τοπικής Μονάδας Υγείας (ΤΟΜΥ), παρουσία του υπουργού Υγείας, Ανδρέα Ξανθού, στον Δήμο Ευόσμου Θεσσαλονίκης.
Η τελετή εγκαινίων θα γίνει στη 1 μετά το μεσημέρι και αμέσως μετά ο κ. Τσίπρας θα μεταβεί στο Γραφείο Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, όπου θα έχει συσκέψεις με συνεργάτες του.
Ο υπουργός Υγείας μαζί με τον Επίτροπο για θέματα Υγείας της ΕΕ Βιτένις Αντριουκαΐτις, θα εγκαινιάσουν στις 14:00 την ΤΟΜΥ του δήμου Παύλου Μελά.
Στην περιοχή της 3ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας προβλέπεται να λειτουργήσουν 33 ΤΟΜΥ.
Στις 5.30 μμ ο κ. Ξανθός θα μιλήσει σε εκδήλωση στο Κέντρο Πολιτισμού «Χρήστος Τσακίρης» του Δήμου Δήμο Ευόσμου (Λαγκαδά 221), με θέμα: «Η πολιτική Υγείας σήμερα και ο ρόλος των ΤΟΜΥ στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας».
Ιταλία: «500 αεροσκάφη των ΗΠΑ απογειώθηκαν από τις αμερικανικές βάσεις», λέει ο Ρούτε
19:45
Ρούμπιο: «Το Ιράν πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις του, αλλιώς ο Τραμπ έχει επιλογές»
19:36
Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά» - Η ομολογία της 43χρονης για τους εμπρησμούς
19:28
CNN Türk: Κατ' ιδίαν συνάντηση Τραμπ - Ερντογάν στη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
19:19