Παππάς: Μετάβαση των δημοτικών ραδιοσταθμών στη ψηφιακή εποχή
Συνάντηση με τον δήμαρχο Αθηναίων, Γιώργο Καμίνη, είχε στο υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, ο αρμόδιος υπουργός Νίκος Παππάς. Η συνάντηση έγινε με αφορμή το νομοσχέδιο για την ψηφιακή αδειοδότηση των ραδιοφωνικών σταθμών και ειδικότερα σχετικά με το μέλλον των δημοτικών ραδιοσταθμών.
Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, σε tweet του ανέφερε ότι από κοινού με τον δήμαρχο Αθηναίων, θα εγγυηθούν την απρόσκοπτη λειτουργία των δημοτικών ραδιοφωνικών σταθμών και τη μετάβασή τους στην ψηφιακή εποχή.
Σε δελτίο Τύπου ο δήμαρχος Αθηναίων ενημερώνει ότι στην συζήτησή του με τον υπουργό ΨΗΠΤΕ τόνισε πως ο δημόσιος χαρακτήρας των δημοτικών ραδιοφωνικών σταθμών επιτάσσει τη ρητή εξαίρεσή τους από κάθε διαδικασία δημοπράτησης που προβλέπει το υπό συζήτηση νομοσχέδιο.
Ράλλυ Ακρόπολις: Ατύχημα για τουρκικό πλήρωμα στην ειδική διαδρομή του Μαινάλου
21:34
Θυελλώδη μελτέμια σε Αιγαίο, Αττική και ηπειρωτικά - Οι περιοχές με τους πιο ισχυρούς ανέμους
21:23
Δύο συλλήψεις για τον θάνατο 43χρονης σε σκοπευτήριο στην Κρήτη - Τι ερευνούν οι Αρχές
21:16
Παραιτείται ο πρόεδρος της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς - Ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές
21:13