Εντός εβδομάδας η ψήφιση των νομοσχεδίων για ΜΜΕ και ΟΔΙΕ
Σε αναμονή της ανάρτησης-κατάθεσης του νομοσχεδίου για τα ΜΜΕ, το οποίο εξετάζεται από τη Νομοθετική Υπηρεσία της Βουλής, η Διάσκεψη των Προέδρων, που συνεδρίασε το απόγευμα της Δευτέρας, αποφάσισε ότι θα εισαχθεί με την διαδικασία του επείγοντος στην αρμόδια Επιτροπή την Πέμπτη και θα ψηφιστεί το Σάββατο από την Ολομέλεια.
Επίσης, την Τρίτη εισάγεται στην αρμόδια κοινοβουλευτική Επιτροπή το νομοσχέδιο για τον ΟΔΙΕ το οποίο και ψηφίζεται την Τετάρτη από την Ολομέλεια, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος.
Διαβάστε:
Αιτιολογική Έκθεση (σελ.1-6)
Σχέδιο Νόμου (σελ. 7-134)
Έκθεση Γενικού Λογιστηρίου (σελ. 135-139)
Ειδική Έκθεση (σελ. 140)
ΕΛΛΑΔΑ
Μπλόκο της ΑΑΔΕ σε πλοίο στο λιμάνι του Βόλου με 12.300 λίτρα λαθραίων καυσίμων
15:19
ΕΛΛΑΔΑ
Εργαζόμενη ξενοδοχείου στη Λευκάδα εντοπίστηκε νεκρή δίπλα σε πισίνα
15:14
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Προφυλακιστέος ο 43χρονος που σκότωσε την 45χρονη - «Κάθαρμα» φώναζαν έξω από τα δικαστήρια
15:11
ΚΟΣΜΟΣ
Φιλιππίνες: Σεισμός 6,4 βαθμών στο νησί Μιντανάο
15:10
ΚΟΣΜΟΣ