Εντός εβδομάδας η ψήφιση των νομοσχεδίων για ΜΜΕ και ΟΔΙΕ
Σε αναμονή της ανάρτησης-κατάθεσης του νομοσχεδίου για τα ΜΜΕ, το οποίο εξετάζεται από τη Νομοθετική Υπηρεσία της Βουλής, η Διάσκεψη των Προέδρων, που συνεδρίασε το απόγευμα της Δευτέρας, αποφάσισε ότι θα εισαχθεί με την διαδικασία του επείγοντος στην αρμόδια Επιτροπή την Πέμπτη και θα ψηφιστεί το Σάββατο από την Ολομέλεια.
Επίσης, την Τρίτη εισάγεται στην αρμόδια κοινοβουλευτική Επιτροπή το νομοσχέδιο για τον ΟΔΙΕ το οποίο και ψηφίζεται την Τετάρτη από την Ολομέλεια, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος.
Διαβάστε:
Αιτιολογική Έκθεση (σελ.1-6)
Σχέδιο Νόμου (σελ. 7-134)
Έκθεση Γενικού Λογιστηρίου (σελ. 135-139)
Ειδική Έκθεση (σελ. 140)
ΕΛΛΑΔΑ
Μεγάλη επιχείρηση στον Ασπρόπυργο για ρευματοκλοπή - Έξι συλλήψεις, ξηλώθηκαν 2,6 χλμ καλωδίων
17:10
ΚΟΣΜΟΣ
Νέο ρεκόρ θερμοκρασίας Ιουνίου στη Βρετανία: Κλειστά σχολεία, κλήσεις έκτακτης ανάγκης και απόγνωση
17:06
ΚΟΣΜΟΣ
Κόντρα Λαβρόφ - Ρούμπιο για το αν υπήρξε συμφωνία για την Ουκρανία στην Αλάσκα
17:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Grids Package της ΕΕ - Στο επίκεντρο διασυνδέσεις και ασφάλεια
16:54
ΚΟΣΜΟΣ