Μητσοτάκης σε Στεφανίδη και Κυριακοπούλου: Μας κάνατε υπερήφανους ξανά
Συγχαρητήρια στις Ελληνίδες αθλήτριες Κ. Στεφανίδη και Ν. Κυριακοπούλου για την μεγάλη τους επιτυχία στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου στο Βερολίνο να κατακτήσουν το χρυσό και το αργυρό μετάλλιο αντίστοιχα, στο άλμα επί κοντώ, έδωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Χρυσή η @KatStefanidi και ασημένια η @N_Kyriakopoulou στο #Berlin2018. Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας που σήκωσαν την Ελλάδα ψηλά! Εκεί που της αξίζει! Μας κάνατε υπερήφανους ξανά», έγραψε στο λογαριασμό του στο Twitter ο πρόεδρος της ΝΔ .
ΕΛΛΑΔΑ
Ανησυχία και ταλαιπωρία για 1.246 επιβάτες πλοίου που προσάραξε κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36
ΚΟΣΜΟΣ
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33
ΧΡΗΜΑ
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ