Την παραίτηση της διοίκησης της ΕΡΤ ζητά η κυβέρνηση
Τις παραιτήσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΤ, Βασίλη Κωστόπουλου, όσο και του Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου, Γιώργου Θαλασσινού, ζήτησε ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρης Κρέτσος, καθώς τα δύο κορυφαία στελέχη της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης «δεν ήταν σε θέση να συνεργαστούν αρμονικά», όπως σημείωναν πηγές του υφυπουργού.
Σημειώνεται ότι το πρωί, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό "Open", ο υπουργός ΨΗΠΤΕ, Νίκος Παππάς είχε πει: «Υπάρχει ένας θόρυβος που είναι αναντίστοιχος της προσπάθειας που γίνεται και πρέπει να ληφθούν τα μέτρα για να υπερβούμε την κατάσταση».
Σύντομα το Υπουργείο θα προκηρύξει τις δύο θέσεις, ώστε να βρει τους αντικαταστάτες τους.
ΕΛΛΑΔΑ
Μάρω Κοντού: «Πάντα βαστάω μαχαίρι» λέει ο 93χρονος που εισέβαλε στο νοσοκομείο Αττικόν
17:54
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το viral βίντεο του πρωθυπουργού με τις στιγμές αγωνίας ως... ραλίστας
17:45
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40
ΧΡΗΜΑ
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ