Γ. Μπουτάρης: Το τζάμπα πέθανε, να μπουν δίδακτρα στα Πανεπιστήμια
Την εισαγωγή τέλους εγγραφής στα Πανεπιστήμια προτείνει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης.
Ο κ. Μπουτάρης προχώρησε στη συγκεκριμένη πρόταση από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου σημειώνοντας ότι από το τέλος θα πρέπει να εξαιρούνται οι άποροι και οι πολύτεκνοι και οι αριστούχοι.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης απάντησε, με αυτόν τον τρόπο, στο υπουργείο Παιδείας, το οποίο με ανακοίνωσή του τον αποκάλεσε «θιασώτη των ιδιωτικών Πανεπιστημίων».
«Να μπει τέλος εγγραφής 300-400 ευρώ. Το τζάμπα είναι κατάρα. Αυτά να κοιτάξει ο κ. Γαβρόγλου και όχι να υποβαθμίζει τα πανεπιστήμια».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
«Σούπερ χιονισμένη σελήνη»: Γιατί αποκαλείται έτσι η υπερπανσέληνος Φεβρουαρίου;
ΕΛΛΑΔΑ
Στάση εργασίας στον ΗΣΑΠ: Χωρίς τρένα για τρεις ώρες η Αθήνα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πολιτική «θύελλα» για την υπόθεση Πολάκη - Στουρνάρα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Ποιοι δικαστικοί προκρίνονται για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
18:59
ΚΟΣΜΟΣ
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
ΚΟΣΜΟΣ
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Αντλεί 1 δισ. ευρώ με Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και έκδοση ομολόγου
18:39
ΚΟΣΜΟΣ