Γ. Μπουτάρης: Το τζάμπα πέθανε, να μπουν δίδακτρα στα Πανεπιστήμια
Την εισαγωγή τέλους εγγραφής στα Πανεπιστήμια προτείνει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης.
Ο κ. Μπουτάρης προχώρησε στη συγκεκριμένη πρόταση από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου σημειώνοντας ότι από το τέλος θα πρέπει να εξαιρούνται οι άποροι και οι πολύτεκνοι και οι αριστούχοι.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης απάντησε, με αυτόν τον τρόπο, στο υπουργείο Παιδείας, το οποίο με ανακοίνωσή του τον αποκάλεσε «θιασώτη των ιδιωτικών Πανεπιστημίων».
«Να μπει τέλος εγγραφής 300-400 ευρώ. Το τζάμπα είναι κατάρα. Αυτά να κοιτάξει ο κ. Γαβρόγλου και όχι να υποβαθμίζει τα πανεπιστήμια».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
«Σούπερ χιονισμένη σελήνη»: Γιατί αποκαλείται έτσι η υπερπανσέληνος Φεβρουαρίου;
ΕΛΛΑΔΑ
Στάση εργασίας στον ΗΣΑΠ: Χωρίς τρένα για τρεις ώρες η Αθήνα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πολιτική «θύελλα» για την υπόθεση Πολάκη - Στουρνάρα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ένταση στα όργανα του ΣΥΡΙΖΑ: Αποχώρηση Πολάκη - Κριτική Θεοχαρόπουλου σε Φάμελλο
19:49
ΕΛΛΑΔΑ
Στις 41 οι αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο - Τέσσερις σε εξέλιξη
19:40
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικά drones έπληξαν ρωσικό διυλιστήριο - Ανεστάλη η λειτουργία του
19:40
ΚΟΣΜΟΣ
«Δόξα τω Θεώ επιζήσαμε»: Συγκλονιστική μαρτυρία στο CNNi για τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
19:31
ΚΟΣΜΟΣ