Η Ένωση Κεντρώων εκφράζει τη λύπη της για το «ναυάγιο» του ντιμπέιτ
Τη λύπη της για το «ναυάγιο», όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της, του ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών εκφράζει, με ανακοίνωσή της η Ένωση Κεντρώων.
«Η Ένωση Κεντρώων εκφράζει τη λύπη της για το "ναυάγιο" του Debate των πολιτικών αρχηγών. Στις σχετικές διαδικασίες, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έπαιζαν την κολοκυθιά και όποια μέρα πρότεινε ο ένας, απέρριπταν οι άλλοι. Προφανώς, θέλουν εκλογές με χρήματα, σποτάκια και προπαγάνδα και όχι διάλογο ενημέρωσης του κόσμου», τονίζεται στην ανακοίνωση του κόμματος.
ΧΡΗΜΑ
«Κλήρωσε» η φορολοταρία της ΑΑΔΕ - Δείτε αν κερδίσατε 50.000 ευρώ
14:55
ΕΛΛΑΔΑ
«Dealers είμαστε, τι μας πέρασες;»: Οι διάλογοι που «έκαψαν» το κύκλωμα ναρκωτικών στη Μύκονο
14:52
ΕΛΛΑΔΑ
Μπήκε σε κατάστημα στο Αγρίνιο και απείλησε τον υπάλληλο με μαχαίρι
14:51
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Empower On: Η Campeón ενδυναμώνει ψηφιακά την τρίτη ηλικία
14:42
ΕΛΛΑΔΑ