Η Ένωση Κεντρώων εκφράζει τη λύπη της για το «ναυάγιο» του ντιμπέιτ
Τη λύπη της για το «ναυάγιο», όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της, του ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών εκφράζει, με ανακοίνωσή της η Ένωση Κεντρώων.
«Η Ένωση Κεντρώων εκφράζει τη λύπη της για το "ναυάγιο" του Debate των πολιτικών αρχηγών. Στις σχετικές διαδικασίες, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έπαιζαν την κολοκυθιά και όποια μέρα πρότεινε ο ένας, απέρριπταν οι άλλοι. Προφανώς, θέλουν εκλογές με χρήματα, σποτάκια και προπαγάνδα και όχι διάλογο ενημέρωσης του κόσμου», τονίζεται στην ανακοίνωση του κόμματος.
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε μονοκατοικία στη Ραφήνα - Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
16:40
ΚΟΣΜΟΣ
Βέλγιο: Ακυρώθηκε η αναπαράσταση της μάχης του Βατερλό λόγω του καύσωνα
16:33
ΚΟΣΜΟΣ
Βετεράνος καταγγέλλει βασανιστήρια και δολοφονίες Ρώσων στρατιωτών στην Ουκρανία
16:29
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΣτΕ: Δικαίωση του ΟΛΘ για το Λιμάνι του Βόλου - Τα επόμενα βήματα
16:29
ΚΟΣΜΟΣ