Η Ένωση Κεντρώων εκφράζει τη λύπη της για το «ναυάγιο» του ντιμπέιτ
Τη λύπη της για το «ναυάγιο», όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της, του ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών εκφράζει, με ανακοίνωσή της η Ένωση Κεντρώων.
«Η Ένωση Κεντρώων εκφράζει τη λύπη της για το "ναυάγιο" του Debate των πολιτικών αρχηγών. Στις σχετικές διαδικασίες, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ έπαιζαν την κολοκυθιά και όποια μέρα πρότεινε ο ένας, απέρριπταν οι άλλοι. Προφανώς, θέλουν εκλογές με χρήματα, σποτάκια και προπαγάνδα και όχι διάλογο ενημέρωσης του κόσμου», τονίζεται στην ανακοίνωση του κόμματος.
CULTURE
Μίνα Παπαθεοδώρου -Βαλυράκη: Την Κυριακή (28/06) η έκθεση στο Λουτράκι με αφορμή το Ράλι Ακρόπολις
15:26
ΕΛΛΑΔΑ
Μπλόκο της ΑΑΔΕ σε πλοίο στο λιμάνι του Βόλου με 12.300 λίτρα λαθραίων καυσίμων
15:22
ΕΛΛΑΔΑ
Εργαζόμενη ξενοδοχείου στη Λευκάδα εντοπίστηκε νεκρή δίπλα σε πισίνα
15:14
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Προφυλακιστέος ο 43χρονος που σκότωσε την 45χρονη - «Κάθαρμα» φώναζαν έξω από τα δικαστήρια
15:11
ΚΟΣΜΟΣ