Συνάντηση Παϊάτ με Γεωργιάδη - Βλέπει περιθώρια ανάπτυξης των ελληνοαμερικανικών σχέσεων
Συνάντηση με τον Αμερικανό πρέσβη Τζέφρι Πάϊατ είχε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης με τους δυο άντρες να συζητούν για τις εκκρεμείς επενδύσεις των Η.Π.Α. στην Ελλάδα όπως ενημέρωσε ο ίδιος ο υπουργός σε ανάρτησή του στο Twitter.
Παράλληλα ο κ. Γεωργιάδης ευχήθηκε στον Αμερικανό πρέσβη περαστικά και ταχεία ανάρρωση.
Από την δική του πλευρά, σε δική του ανάρτησή του στο Twitter ο κ. Παϊατ έδωσε συγχαρητήρια στον «φίλο» του -όπως τον χαρακτήρισε- 'Αδωνι Γεωργιάδη «για το ρόλο του πρώτου υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων στην Ελλάδα μετά την διάσωση».
Και πρόσθεσε ότι υπάρχουν σημαντικές δυνατότητες «να αναπτυχθούν οι αμερικανόελληνικές εμπορικές σχέσεις συμπεριλαμβανομένου του Ελληνικού, των ναυπηγείων Ελευσίνας και άλλων».
«Έχετε την πλήρη υποστήριξη των ΗΠΑ», κατέληξε.
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση
08:28
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20