«Αντάρτικο» για τους υδρογονάνθρακες από τέσσερις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ
Στο αντάρτικο βγήκαν τέσσερις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που πήγαν κόντρα στην επίσημη θέση του κόμματος στο νομοσχέδιο για τους υδρογονάνθρακες.
Οι κ.κ. Φίλης, Παπαδόπουλος, Ζουράρις και Παπαχριστόπουλος καταψήφισαν το νομοσχέδιο με τις τέσσερις συμβάσεις παρά το γεγονός ότι η γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ ήταν «παρών».
Η στάση του ΣΥΡΙΖΑ που ως κυβέρνηση είχε προετοιμάσει τις επίμαχες συμβάσεις είχαν προκαλέσει την περασμένη Τετάρτη το καυστικό σχόλιο του αρμόδιου υπουργού Ενέργειας Κωστή Χατζηδάκη που είχε μιλήσει για την ανάγκη ομαδικής πολιτικής ψυχοθεραπείας.
Ο Νίκος Φίλης είχε εκφράσει τη διαφωνία του στη συζήτηση στην Ολομέλεια, λέγοντας πως το «παρών» του ΣΥΡΙΖΑ δεν αρκεί.
Την απόσυρσή τους είχε ζητήσει ο Θοδωρής Δρίτσας, ο οποίος σήμερα επέλεξε να μην πάει κόντρα στο κόμμα του. Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ πειθάρχησε και ψήφισε «παρών».
Ταξιδιωτικές τάσεις: Πώς διαλέγουν προορισμό διακοπών οι Έλληνες - 1 στους 2 χρησιμοποιούν AI
09:30
Old grace κοσμοπολιτισμός και πίτσα με θέα το ηλιοβασίλεμα στο νησί που ποτέ δεν κοιμάται
09:30
Κέρκυρα: Μοιραία εκδρομή για ηλικιωμένο τουρίστα - Ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του
09:20
Νέες απειλές Τραμπ για αφανισμό του Ιράν: «Μπορεί να έρθει η στιγμή που δεν θα υπάρχει πλέον»
09:15