Συνάντηση Θεοχάρη με Πιερρακάκη-Ζαριφόπουλο για τα ψηφιακά εργαλεία στον τουρισμό
Η αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων στον τουρισμό, ήταν το αντικείμενο της συνάντησης εργασίας που είχαν το πρωί της Παρασκευής, ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης και ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γρηγόρης Ζαριφόπουλος.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αποφασίσθηκε η καταγραφή των έργων πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών μεγάλης και μικρής κλίμακας που προγραμματίζονται από το Υπουργείο Τουρισμού για τα επόμενα χρόνια.
Επίσης αποφασίσθηκε η υπογραφή Προγραμματικής Συμφωνίας ανάμεσα στα δυο υπουργεία, καθώς και η άμεση προτεραιοποίηση των έργων.
Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης δήλωσε: «Σήμερα θέσαμε τις βάσεις για την ψηφιακή μεταστροφή του ελληνικού τουρισμού. Συγκεκριμένα τέθηκαν οι στόχοι και οι προτεραιότητες προκειμένου να υλοποιηθεί αυτή η μετάβαση προς όφελος του ελληνικού λαού και του ελληνικού τουρισμού».
Από την πλευρά του, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε: «Η ανάπτυξη του τουρισμού περνάει και μέσα από την ψηφιακή του εξέλιξη. Από πλευράς μας, είμαστε έτοιμοι να παράσχουμε όλα εκείνα τα εργαλεία που θα βοηθήσουν τη χώρα να αποκτήσει ακόμα καλύτερο και ακόμα αποδοτικότερο τουρισμό».
Το clawback στην Υγεία: από αναγκαίο κακό σε επενδυτικό μοχλό
11:20
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν σήμερα (26/06) οι αιτήσεις για προσλήψεις 24 ατόμων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς
11:20
Η Ελλάδα θα στείλει αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό - Πόσο θα διαρκέσει η αποστολή
11:13
Καταδίωξη στη Θεσσαλονίκη - Ανέβασε ανήλικες σε κλεμμένη μηχανή και αγνόησε αστυνομικούς
11:06