Πάιατ: Οι ΗΠΑ θα παραμείνουν ισχυρός εταίρος της Ελλάδας
Οι ΗΠΑ θα παραμείνουν ισχυρός εταίρος της Ελλάδας στην πορεία της για την οικονομική ανάπτυξη, τόνισε ο Αμερικανός πρέσβης, Τζέφρι Πάιατ.
Συγκεκριμένα, μετά τη συνάντησή του με τον υπουργό Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη, σε ανάρτησή του στο Twitter ανέφερε πως: «Χαίρομαι που συνάντησα τον φίλο μου Άδωνι Γεωργιάδη για να αξιολογήσουμε την πρόοδο στις ιδιωτικοποιήσεις, το Ελληνικό, και τη συνεργασία μας με τον αμερικανικό κυβερνητικό οργανισμό αναπτυξιακής χρηματοδότησης (DFC) για την υποστήριξη στρατηγικών επενδύσεων, όπως τα ναυπηγεία της Ελευσίνας και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης».
«Οι ΗΠΑ θα παραμείνουν ισχυρός εταίρος της Ελλάδας στην πορεία της για την οικονομική ανάπτυξη», πρόσθεσε.
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Empower On: Η Campeón ενδυναμώνει ψηφιακά την τρίτη ηλικία
14:42
ΕΛΛΑΔΑ
Επίθεση σε αστυνομικούς της ΔΙΑΣ στην Πάτρα – Ένας ελαφρά τραυματίας
14:40
ΚΟΣΜΟΣ
Σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κηρύχθηκε η Κριμαία - Νέο κύμα επιθέσεων από το Κίεβο
14:38
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΔΜΗΕ-Καράμπελας: Η ισχυρή ανταπόκριση στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης
14:26
ΠΟΛΙΤΙΚΗ