Φωταγωγείται την Τρίτη η Βουλή για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων
Αύριο Τρίτη 19 Μαίου, Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, η πρόσοψη της Βουλής θα φωταγωγηθεί με το συμβολικό λογότυπο-μήνυμα.
Με τη συμβολική αυτή πράξη το Ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώνει την άσβεστη ιστορική μνήμη και το διαρκές αίτημα της ιστορικής αποκατάστασης για την εξόντωση των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου.
Παράλληλα, στην Ολομέλεια της Βουλής θα πραγματοποιηθεί Ειδική Συνεδρίαση.
Η Βουλή των Ελλήνων, στις 24 Φεβρουαρίου 1994, αναγνώρισε επίσημα τη γενοκτονία των Ποντίων από το τουρκικό κράτος και ψήφισε ομόφωνα τον ορισμό της 19ης Μαΐου ως Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου με τον νόμο 2193/1994.
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή Posokanei - Οι τρόποι λειτουργίας του
01:00
ΧΡΗΜΑ
Σε δύο δόσεις το επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ
00:30
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή εντοπίστηκε 41χρονη στο δωμάτιο που διέμενε στα Χανιά
23:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ιστιοφόρο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Νισύρου - Καρέ καρέ η διάσωση των δύο επιβατών
23:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ