Συνάντηση Δένδια - Ντιμιτρόφ στην Αθήνα: Τι συζήτησαν οι δύο υπουργοί
Ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Δένδιας, συναντήθηκε την Τετάρτη στην Αθήνα με τον ομόλογό του της Βόρειας Μακεδονίας, Νίκολα Ντιμιτρόφ, με αφορμή τη συμμετοχή του τελευταίου στο Συμπόσιο της Σύμης.
Οι δύο υπουργοί Εξωτερικών συζήτησαν τις εξελίξεις στην περιοχή, τις διμερείς σχέσεις και τη συνεργασία των δύο χωρών στην αντιμετώπιση της πανδημίας, σύμφωνα με ανάρτηση του Νίκου Δένδια στο twitter.
Επίσης, ο κ. Δένδιας συνεχάρη τον κ. Ντιμιτρόφ για την εκλογή του ως βουλευτή στις πρόσφατες εκλογές στη βόρεια γείτονα χώρα.
Στη σχετική ανάρτησή του στο twitter, ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών ανέφερε τα εξής:
«Είχα την ευκαιρία να συναντηθώ με το συνάδελφό μου Νίκολα Ντιμιτρόφ με τον οποίο συζητήσαμε τις εξελίξεις στην περιοχή μας, τις διμερείς σχέσεις και τη συνεργασία των χωρών μας στην αντιμετώπιση της πανδημίας, ενώ τον συνεχάρην για την εκλογή του ως βουλευτή».
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Μάχη Neuville - Ogier
21:59
Θεσσαλονίκη: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στον Περιφερειακό μετά τις εργασίες για το Flyover
21:57
Ποδοσφαιριστές της Βενεζουέλας μεταξύ των νεκρών από τους σεισμούς
21:45
Ράλλυ Ακρόπολις: Ατύχημα για τουρκικό πλήρωμα στην ειδική διαδρομή του Μαινάλου
21:34