Θετική στον κορωνοϊό η Άννα Μάνη Παπαδημητρίου από τη ΝΔ
Ανανεώθηκε:
Θετική στον κορωνοϊό διαπιστώθηκε η βουλευτής της Πιερίας της ΝΔ Άννα Μάνη Παπαδημητρίου, όπως ανακοίνωσε η ίδια μέσω του Facebook.
Η βουλευτής της ΝΔ και ο σύζυγος της εμφάνισαν ύποπτα συμπτώματα και υποβλήθηκαν σε τεστ μοριακού ελέγχου το οποίο βγήκε θετικό και για τους δύο.
Σύμφωνα με τις αναρτήσεις της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προ ημερών επισκέφθηκε τα αστυνομικά τμήματα Δίου-Ολύμπου και Πύδνας-Κολινδρού Πιερίας.
Δεν είναι το πρώτο κρούσμα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ, καθώς έως τώρα έχουν νοσήσει η Νίκη Κεραμέως, ο Σταύρος Κελέτσης αλλά κι ο Γιώργος Κώτσος.
ΕΛΛΑΔΑ
Αυτοκίνητο παρέσυρε 12χρονη στην Κόρινθο - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
16:09
ΕΛΛΑΔΑ
Ορκίστηκαν στη Λαμία οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες στο Στρατό
16:03
ΕΛΛΑΔΑ
Παρελθόν ο β' Γύρος στις δημοτικές-περιφερειακές εκλογές - Υπερψηφίστηκε ο νέος κώδικας Τ.Α.
15:59
ΕΛΛΑΔΑ
Μοτοσικλέτα πήρε φωτιά μετά από σύγκρουση με αυτοκίνητο στο Ηράκλειο – Με εγκαύματα 55χρονος
15:55
ΕΛΛΑΔΑ