Οικονομική ενίσχυση στους παράκτιους αλιείς που επλήγησαν από τον κορωνοϊό
Ανανεώθηκε:
Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκης Βορίδης, στο πλαίσιο των στοχευμένων ενεργειών που πραγματοποιεί το υπουργείο για την ενίσχυση των κλάδων που έχουν πληγεί από την πανδημία του κορωνοϊού, ενέκρινε την πληρωμή της κρατικής ενίσχυσης ήσσονος σημασίας προς τους παράκτιους αλιείς.
Το συνολικό ποσό ανέρχεται σε 11.293.857,03 ευρώ και η πίστωση των χρημάτων στους λογαριασμούς των δικαιούχων πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2020.
Σε σχετική δήλωση του ο κ. Βορίδης επισημαίνει ότι «το υπουργείο θα συνεχίσει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες ώστε κανείς Έλληνας αγρότης να μη μείνει απροστάτευτος απέναντι στις δυσκολίες που έχουν προκαλέσει οι επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού στη χώρα μας».
«Είναι η πρώτη φορά που ο κλάδος της παράκτιας αλιείας λαμβάνει οποιαδήποτε ενίσχυση, ενδεικτικό της ευαισθησίας με την οποία προσεγγίζει τα ζητήματα του κλάδου η κυβέρνηση και ο υπουργός προσωπικά», επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης.
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
Λουκέτο στο «Αλκατράζ με αλιγάτορες», στη φυλακή για μετανάστες στη Φλόριντα
22:34
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη Ogier στην υπερ-ειδική
22:26